تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 5 خانه ديجيتال در استان گلستان تا پايان سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افتتاح 5 خانه ديجيتال در استان گلستان تا پايان سال 92
گرگان - خبرگزاري مهر: مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان گفت: در حال حاضر در استان 10 خانه فرهنگ ديجيتال وجود دارد كه تا پايان سال اين تعداد به 15 خانه خواهد رسيد كه يك خانه فرهنگ ديجيتال نيز در هفته پژوهش به بهره برداري خواهد رسيد.

غلامرضا منتظري در گفتگو مهر بيان داشت: بايد زمينه هاي معرفي ظرفيت هاي خانه فرهنگ ديجيتال در استان فراهم شود تا علاقمندان در اين حوزه بتوانند از اين خانه هاي فرهنگ به درستي استفاده كنند.

وي با اشاره به اقدامات اين اداره در حوزه پژوهش اظهار كرد: هرساله سعي مي كنيم الويت هاي پژوهشي را متناسب با اعتبارات فرهنگي و ادبي مفاخر، مشاهير و فرهنگ عمومي مشخص كنيم.

منتظري ادامه داد: در حال حاضر در اين حوزه اقدام به چاپ زندگي نامه مفاخر و مشاهير استان نموده ايم و توانسته ايم در اين زمينه پنج موضوع را با افراد مختلف قرارداد ببنديم و انشالله تا پايان سال به اتمام مي رسد.

وي با اشاره چاپ فصل نامه پژوهش و فرهنگ گلستان، اذعان داشت: اين فصل نامه با رويكرد فرهنگ عمومي در هفته پژوهش به زودي چاپ شده و در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.

اين مسئول اضافه كرد: همچنين دو كتاب تاريخ انقلاب استان تا پايان سال اتمامو به چاپ خواهد رسيد .

مدير كل فرهنگ و ارشاد استان گلستان گفت: انتظار مي رود تا در كشور بانك اطلاعات از محققين برجسته كشور در گرايش هاي مختلف ايجاد شود تا امكان ارتباط معنادار پژوهشگران هر رشته را در سطح ملي فراهم كنيم.

غلامرضا منتظري ابراز داشت: به اين وسيله مي توان فرصت تبادل تجربه بين محققان را فراهم آورد.

وي افزود: اين اداره در ارتباط با فرهنگ سازي در حوزه پژوهش اعلام آمادگي كرد تا بتواند به كمك ديگر دستگاه ها فرهنگي، دانشگاهي و صدا وسيما بتواند اتاق فكري را در اين حوزه ايجاد كند.

منتظري اضافه كرد: همچنين آمادگي كامل داريم تا دبير خانه دائمي پژوهش را در طول سال با همكاري ديگر سازمان ها راه اندازي كنيم.

كد خبر: 2196695

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۳:۳۷

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن