تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802535848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل:به تصوير كشيدن واقعه كربلا نيازمند توجه ويژه هنرمندان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل:به تصوير كشيدن واقعه كربلا نيازمند توجه ويژه هنرمندان است
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل گفت: به تصوير كشيدن واقعه كربلا نيازمند توجه ويژه هنرمندان در خلق آثار هنري در رابطه با واقعه كربلا و عاشوراست.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، صادق فرهمندامين در مراسم افتتاحيه چهارمين نمايشگاه عكس، پوستر و خوشنويسي «شور عاشورا» كه با مشاركت اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي و مركز فرهنگ و هنر دانشگاه جامع علمي كاربردي استان اردبيل در كتابخانه مركزي اردبيل برگزار شد، اظهار داشت: زيبايي‌هاي عاشورا به دليل توجه به فطرت انساني بايد به تصوير كشيده شوند.

وي ادامه داد: نگاهي به عاشورا نشان مي‌دهد اين حركت عظيم انساني كه به وسيله مردم در ابراز عشق و ارادت به امام حسين (ع) و عاشورا اتفاق مي‌افتد نيازمند توجه ويژه هنرمندان است.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل با بيان اينكه توجه به زيبايي جلوه‌هاي عاشورا صرفاً ديد هنري فرد نيست، عنوان كرد: عاشورا درس انسان‌سازي و اخلاق است.

فرهمندامين با تاكيد بر جاذبه‌هاي عميق معنوي خلق شده به وسيله مردم در رابطه با عاشورا گفت: در صورتي كه زيبايي جلوه‌هاي عاشورا از قلم هنرمندان به تصوير كشيده شود، مي‌توان اين حركت معنوي عظيم و پرشور مردم در عشق‌ورزي به ساحت مقدس سيدالشهدا (ع) را ماندگار كرد.

اين مسئول ابراز داشت: نمونه‌هاي شاخصي در حوزه عكاسي، گرافيك، نقاشي و خوشنويسي از اين زيبايي‌ها به ثبت رسيده است كه بايد توسعه يابد.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل تاكيد كرد: به تصوير كشيدن واقعه كربلا نيازمند توجه ويژه هنرمندان در خلق آثار هنري در رابطه با واقعه كربلا و عاشوراست.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، معاون فرهنگي مركز آموزش علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد 1 اردبيل نيز در اين مراسم با تاكيد به معنويت نهان در آثار عاشورايي گفت: هر يك از آثار اين حوزه بخشي از ابعاد برجسته پيام‌هاي معنوي عاشورا را به تصوير مي‌كشد.

اصغر تقي‌زاده‌شكيبا تصريح كرد: به همين دليل هر يك از زاويه‌هاي ديد هنرمندان به عاشورا بعد جديدي از اين واقعه را عنوان كرده و نيازمند دقت مخاطب است.

وي افزود: مركز آموزش علمي كاربردي فرهنگ و هنر در نظر دارد با تربيت هنر ديني زمينه‌هاي به تصوير كشيدن ابعاد مختلف رويدادهاي ديني را فراهم كند.

معاون فرهنگي مركز آموزش علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد 1 اردبيل با بيان اينكه در حال حاضر هزار و 500 دانشجو در اين مركز مشغول به تحصيل هستند، خواستار ايجاد رشته گرافيك در مقطع كارشناسي ارشد شد و بيان داشت: اين مهم مي‌تواند دامنه فعاليت هنري هنرمندان را افزايش دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، چهارمين نمايشگاه دانشجويي «شور عاشورا» در زمينه‌هاي پوستر، آرم، تايپوگرافي، خوشنويسي، نقاشي، طراحي، تصوير‌سازي و عكاسي تا يك دي ماه در محل كتابخانه مركزي اردبيل داير است و علاقه‌مندان مي‌توانند جهت بازديد از آثار به نمايش گذاشته شده از ساعت 9 صبح الي 18 عصر به محل كتابخانه مركزي اردبيل مراجعه كنند.

انتهاي پيام/62005/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن