تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804734163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يك انتخاب ظريف براي قهرمان صنعت ايران


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: يك انتخاب ظريف براي قهرمان صنعت ايران
نهمين جشنواره ملي قهرمانان صنعت عصر امروز در حالي برگزار مي شود كه قرار است از محمدجواد ظريف وزير امور خارجه در اين همايش به طور ويژه تقدير شود.
تسنيم: نهمين جشنواره ملي قهرمانان صنعت ايران با هدف حمايت از توليدات ملي و سرمايه ايراني توسط بخش خصوصي و با همكاري و همفكري تشكل هاي غير دولتي بخش صنعت، معدن و تجارت امروز (25 آذرماه) در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار و در آن 50 شركت و برند پيشتاز بازار ايران معرفي مي‌شود.

سخنرانان نهمين جشنواره ملي قهرمانان صنعت كه از ساعت 15 امروز برگزار مي شود، دبيركل جشنواره، معظمي معاون وزير نفت، خسروجردي رئيس اتحاديه صادركنندگان نفتي، شريعتمداري معاون اجرايي رئيس جمهرو، صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي، نعمت زاده وزير صنعت، زنگنه وزير نفت و سيد حسين هاشمي استاندار تهران خواهند بود.

تقدير از محمدجواد ظريف وزير امور خارجه و تيم هسته اي يكي از برنامه هاي ويژه اين همايش است. در ضمن پشت كارت دعوت نامه اي هم كه براي مهمانان اين همايش ارسال شده است، جمله اي از ظريف نوشته شده با اين مضمون كه «تنها زبان صحبت با مردم ايران، زبان احترام است».

براساس مدل ارزيابي جشنواره، برندها و شركت هايي به عنوان پيشتاز بازار معرفي مي شود كه بتوانند در مراحل سه گانه ارزيابي بيشترين امتياز را كسب كنند. اين سه مرحله عبارتند از: تحقيقات ميداني، نظرسنجي از مصرف كنندگان و ارزيابي مدارك و مستندات شركت هاي متقاضي كه در حال حاضر مرحله اول به پايان رسيده است و طي روزهاي آينده از طريق مطبوعات و وب سايت جشنواره اقدام به برگزاري نظرسنجي و جمع آوري نظرات مردم خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، جشنواره ملي قهرمانان صنعت ايران در حال حاضر يكي از معتبرترين جوايزي است كه در عرصه تجليل از برترين و موفق ترين شركت هاي ايراني هر ساله برگزار و از مديران اين شركت ها و ساز مان ها طي مراسمي باشكوه تجليل به عمل مي آيد.

اين جشنواره فعاليت خود را از سال 1384 آغاز كرده و تاكنون هشت دوره در سطح ملي با حضور وزراي صنعت، معدن و تجارت، كار و تعاون، اقتصاد و دارايي، رئيس كل بانك مركزي ، رئيس كميسيون هاي صنايع و معادن، انرژي، برنامه و بودجه برگزار شده است.

انتخاب و معرفي برندهاي پيشتاز بازار ايران، انتخاب و معرفي واحدهاي برتر در صنعت نفت و انرژي و انتخاب و معرفي واحدهاي نمونه صنعتي و معدني موضوعات اين جشنواره را تشكيل مي دهند و در بخش جانبي نيز از واحدهايي با قدمت بالاي 50 سال تجلي خواهد شد.

اين گزارش مي افزايد: ارج نهادن به تجربيات بزرگان و پيشكسوتان صنعت كشور، افزايش سهم و نقش بخش خصوصي در فعاليت هاي بخش صنعت، معدن و تجارت و نشان دادن موفقيت ها و دستاوردهاي بخش خصوصي از طريق اين جشنواره، افزايش ظرفيت هاي رقابت پذيري صنعت كشور، تلاش براي توسعه فرهنگ برندسازي، زمينه سازي جهت تعامل مستقيم بين مديران ارشد مجموعه هاي موفق و ايجاد بستري مناسب جهت توسعه فرهنگ ساخت داخل و صادرات كالاهاي ايراني از جمله اهداف اين جشنواره عنوان شده است.

نظر شما:
------------

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن