تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ظهر امروز آغاز مي‌شودآغاز مرحله نيمه‌نهايي ليگ برتر پيشكسوتان فوتبال در كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از ظهر امروز آغاز مي‌شودآغاز مرحله نيمه‌نهايي ليگ برتر پيشكسوتان فوتبال در كرمان
نايب رئيس هيئت فوتبال استان كرمان گفت: مسابقات نيمه‌نهايي ليگ برتر پيشكسوتان فوتبال كشور از ظهر امروز به ميزباني كرمان آغاز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، حسين تاج‌الديني صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت‌: مسابقات گروه «الف» نيمه نهايي ليگ برتر پيشكسوتان فوتبال كشور‌ از ظهر امروز به مدت چهار روز به ميزباني كرمان برگزار مي‌شود.

وي با اعلام حضور تيم‌هاي پيشكسوتان استان‌هاي‌ اصفهان، گيلان، قزوين و كرمان در گروه «الف» اين رقابت‌ها گفت: تمام‌ اين مسابقات در ورزشگاه انقلاب كرمان واقع در خيابان سرباز برگزار مي‌شوند.

تاج‌الديني تصريح كرد: مسابقات ليگ برتر فوتبال پيشكسوتان كشور زير نظر كميته برگزاري مسابقات ‌فدراسيون فوتبال با حضور 12 تيم برتر در چهار گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه دو تيم صعود كردند.‌

وي عنوان كرد:‌ هشت تيم برتر ‌در دو گروه الف و ب به ميزباني كرمان و بوشهر مسابقات مرحله نيمه نهايي را برگزار مي‌كنند.

تاج‌الديني خاطرنشان كرد: تيم‌هاي منتخب پيشكسوتان خوزستان‌، مازندران، آذربايجان شرقي و ‌بوشهر در گروه «ب» مرحله نيمه نهايي مسابقات به ميزباني بوشهر رقابت مي‌كنند.

وي بيان داشت: تيم فوتبال پيشكسوتان زنده ياد خانداني به عنوان پيشكسوتان كرمان در اين مسابقات حضور دارد.

به گزارش فارس در ادامه اين نشست خبري احمد‌رضا يزدان‌پرست، محمد بذر‌مهري و محمد چرخابي از مسئولان و پيشكسوتان فوتبال اصفهان به انتقاد از كم‌توجهي‌هاي فدراسيون و رسانه‌ها به مسائل پيرامون ورزش و پيشكسوتان پرداختند.

همچنين پرويز شهبازيان از تيم قزوين‌ و محمد‌رضا ماهيچي از تيم گيلان ‌در‌ اين نشست خبري به بيان سخناني در مورد جايگاه پيشكسوتان در ورزش پرداختند و با انتقاد از بي‌مهري‌ها به پيشكسوتان ورزش از مسئولان فدارسيون فوتبال خواستند تا توجه بيشتري به پيشكسوتان فوتبال داشته باشند.

تمام‌ شركت كنندگان حاضر در اين نشست با اتفاق از ميزباني مناسب استان كرمان در اين رقابت‌ها قدرداني كردند‌.

انتهاي پيام/80011/ق30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن