تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802353585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ليگ برتر تنيس روي ميز ؛ امروز


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: آغاز ليگ برتر تنيس روي ميز ؛ امروز


بيست و دومين دوره ليگ برتر تنيس روي ميز باشگاه‌هاي كشور با سه ماه تاخير، از امروز با حضور پنج تيم، آغاز خواهد شد.

سازمان ليگ فدراسيون تنيس روي ميز، اواخر شهريور را زمان برگزاري بيست دومين دوره ليگ برتر اعلام كرده بود و از اواخر ارديبهشت‌به شش تيم شركت كننده در فصل گذشته و ديگر تيم‌هاي فعال در تنيس روي ميز، مهلت داد تا آمادگي خود را براي حضور در مسابقات امسال، اعلام كنند.

البته پس از پايان اين مهلت تعيين شده، مهلت ثبت‌نام حضور در ليگ برتر تنيس روي ميز باشگاه‌هاي كشور در دو مرحله ديگر تمديد شد، ولي تعداد تيم‌هاي متقاضي حضور در مسابقات به حد نصاب لازم نرسيد .

كميته مسابقات فدراسيون تنيس روي ميز در نظر داشت، اين دوره از مسابقات را با حداقل شش تيم برگزار كند، ولي با استقبال كم تيم‌ها، مجبور شد كه اين دوره از مسابقات را با پنج تيم و تاخير سه ماهه برگزار كند!

پتروشيمي بندرامام كه سال گذشته به عنوان نايب قهرماني دست يافت،همراه با پتروشيمي نوري عسلويه، شوراي شهر بابل، دانشگاه آزاد و تله كابين گنج نامه همدان، تيم هاي برگزار كننده بيست و دومين دوره ليگ برتر تنيس روي ميز باشگاه‌هاي كشور هستند و از امروز، رقابت‌هاي خود را آغاز مي‌كنند.

فصل جديد مسابقات تنيس روي ميز ليگ باشگاه‌هاي كشور در حالي آغاز مي‌شود كه مدافع عنوان قهرماني در آن حضور ندارد. بانك دي، تيمي بود كه سال گذشته در نخستين حضورش با سرمايه گذاري زياد و در اختيار گرفتن بازيكناني همچون برادران عالميان به عنوان قهرماني دست يافت، ولي امسال از حضور در اين رقابت‌ها، امتناع كرد ! در غياب تيم بانك دي، جديترين تيم براي كسب عنوان قهرماني، تيم پتروشيمي بندرامام است. تيمي كه با هدايت پيمان حسني، خيلي زودتر از ديگر تيم‌ها، تركيب خود را با در اختيار گرفتن نوشاد عالميان، محمدرضا اخلاق‌پسند، عارف احمدي‌فر، محمد علي روئين‌تن و احمدرضا عبادي‌پور شناخت و با واريز وروديه 8 ميليون توماني، حضورش را در ليگ برتر امسال قطعي كرد.تيم دانشگاه آزاد هم از تيم‌هاي مدعي كسب مقام قهرماني، محسوب مي‌شود. تيمي كه نيما عالميان، افشين نوروزي، ميد يا لطف الله نسبي، بهنام رحمت‌پناه و امين ميرالماسي را در اختيار گرفته است.

تيم پتروشيمي نوري عسلويه كه مهران احدي، پوريا عمراني، واحد مالميري، حميدرضا طاهرخاني، محسن خطيون و جمشيد صديق را در اختيار گرفته است با تجربه‌اي كه دارد، نااميد از نتيجه گرفتن در مسابقات امسال و رقابت با ديگر تيم‌هاي شركت كننده نيست.

از نكات جالب توجه فصل جديد ليگ برتر تنيس روي ميز باشگاه‌هاي كشور، حضور خانواده عالميان‌ و بهره بردن سه تيم از آنهاست؛ نوشاد و نيما عالميان به عنوان بازيكن براي تيم هاي پتروشيمي بندرامام و دانشگاه آزاد به ميدان خواهند رفت. پدر آنها (رحمت عالميان) هدايت تيم تازه وارد شوراي شهر بابل را بر عهده خواهد داشت .به دليل حضور پنج تيم در اين فصل از مسابقات، هر هفته دو ديدار برگزار مي‌شود و يك تيم، استراحت مي كند. بر اين اساس، پتروشيمي بندرامام در هفته نخست، استراحت دارد. البته در اين هفته، فقط يك ديدار برگزار مي‌شود و ديدار ديگرهفته بين دانشگاه آزاد و تله كابين گنج‌نامه به زمان ديگري موكول شده است . پتروشيمي نوري عسلويه - شوراي شهر بابل، امروز در سالن تنيس روي ميز عسلويه به ديدار هم مي روند.



يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن