تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802899890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ليگ بيست و دوم تنيس روي ميز بدون قهرمان!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آغاز ليگ بيست و دوم تنيس روي ميز بدون قهرمان!
بيست و دومين دوره مسابقات تنيس روي ميز ليگ باشگاه‌هاي كشور با سه ماه تاخير از روز دوشنبه و با حضور پنج تيم بالاخره آغاز خواهد شد. مسئولان برگزار كننده سعي داشتند فصل جديد اين مسابقات را در ازاي تاخير ايجاد شده با حداقل حضور 6 تيم برگزار كنند اما در نهايت تركيب تعداد تيم‌هاي شركت كننده با يك تيم كمتر از سال گذشته بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان ليگ فدراسيون تنيس روي ميز اواخر شهريورماه را زمان اصلي براي برگزاري بيست دومين دوره مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي اعلام كرده بود و در همين زمينه از اواخر ارديبهشت‌ماه به 6 تيم شركت كننده در فصل گذشته اين رقابت‌ها و ديگر تيم‌هاي فعال در تنيس روي ميز مهلت داد تا آمادگي رسمي خود براي حضور در مسابقات امسال را اعلام كنند.

البته پس از اتمام اين مهلت تعيين شده كه تا پايان مردادماه ادامه داشت، مهلت ثبت‌نام حضور در مسابقات تنيس روي ميز ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور طي دو مرحله ديگر هم تمديد شد اما در هيچ مرحله‌اي تعداد تيم‌هاي متقاضي حضور در مسابقات به حد نصاب لازم نرسيد.

كميته مسابقات فدراسيون تنيس روي ميز در نظر داشت بيست و دومين دوره مسابقات ليگ باشگاهي را با حداقل 6 تيم برگزار كند اما در نهايت و به خاطر استقبال كم تيم‌ها مجبور شد اين دوره از مسابقات را با پنج تيم و تاخير حدود سه ماهه نسبت به زمان اوليه تعيين شده (اواخر شهريورماه) برگزار كند.

پتروشيمي بندرامام كه سال گذشته به عنوان نايب قهرمان دست يافت همراه با پتروشيمي نوري عسلويه، شوراي شهر بابل، دانشگاه آزاد و تله كابين گنج نامه همدان پنج تيم برگزار كننده بيست و دومين دوره مسابقات تنيس روي ميز ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور هستند كه از روز دوشنبه (25 آذرماه) رقابت‌هاي خود را آغاز مي‌كنند.

فصل جديد مسابقات تنيس روي ميز ليگ باشگاه‌هاي كشور در حالي آغاز مي‌شود كه يك تيم كمتر از سال گذشته در مسابقات شركت دارد ضمن اينكه اين رقابت‌ها مدافع عنوان قهرماني هم ندارد. بانك دي تيمي بود كه سال گذشته و در نخستين حضورش در اين مسابقات با سرمايه گذاري زياد و در اختيار گرفتن بازيكناني همچون برادران عالميان به عنوان قهرماني دست يافت اما امسال از حضور دوباره در اين رقابت‌ها امتناع كرد.

در غياب بانك دي شايد پتروشيمي بندرامام جدي‌ترين تيم براي كسب عنوان نخست مسابقات باشد. تيمي كه با هدايت پيمان حسني خيلي زودتر از ديگر تيم‌هاي شركت كننده تركيب خود را با در اختيار گرفتن نوشاد عالميان، محمدرضا اخلاق‌پسند، عارف احمدي‌فر، محمد علي روئين‌تن و احمدرضا عبادي‌پور بست و با واريز وروديه 8 ميليون توماني حضورش را در ليگ امسال قطعي كرد.

البته دانشگاه آزاد هم از تيم‌هاي مدعي و جدي براي مسابقات امسال محسوب مي‌شود. تيمي كه نيما عالميان، افشين نوروزي، ميديا لطفا الله نسبي، بهنام رحمت‌پناه و امين ميرالماسي را در اختيار گرفته اما بعيد نيست حواشي اخير كه پيرامون اين تيم ايجاد شد در عملكرد اين بازيكنان - حداقل در هفته‌هاي ابتدايي - تاثير منفي بگذارد. حواشي كه به خاطر كاهش بودجه دانشگاه آزاد و صحبت‎هاي مطرح شدن مبني بر تغيير رقم قرارداد پينگ‌پنگ‌بازان يا لغو حضور آنها در مسابقات ايجاد شد و در نهايت هم منجر به تغيير كادر فني اين تيم، استعفاي پسران و معرفي حميدرضا صابري به عنوان سرمربي جديد شد.

پتروشيمي نوري عسلويه هم كه مهران احدي، پوريا عمراني، واحد مالميري، حميدرضا طاهرخاني، محسن خطيون و جمشيد صديق را در اختيار گرفته با تجربه‌اي ليگ برتري كه دارد نااميد از نتيجه گرفتن در مسابقات امسال و رقابت با ديگر تيم‌هاي شركت كننده نيست به خصوص در رقابت با دو تيم ديگر يعني شوراي شهر بابل و تله كابين توچال كه اولين حضور در مسابقات را تجربه خواهند كرد.

از نكات جالب فصل جديد مسابقات تنيس روي ميز ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور حضور خانوادگي عالميان‌هاست و بهره بردن سه تيم از آنها؛ نوشاد و نيما عالميان كه به عنوان بازيكن براي پتروشيمي بندرامام و دانشگاه آزاد به ميدان خواهند رفت و پدر آنها يعني رحمت عالميان هم كه هدايت تيم تازه وارد شوراي شهر بابل را بر عهده خواهد داشت.

در هر صورت بيست و دومين دوره مسابقات تنيس روي ميز ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. به دليل حضور پنج در اين فصل از مسابقات، هر هفته دو ديدار برگزار مي‌شود و يك تيم هم با قرعه استراحت روبرو خواهد شد. بر اين اساس پتروشيمي بندرامام در هفته نخست مسابقات استراحت مي‌كند. البته در روز نخست اين هفته از مسابقات تنها يك ديدار برگزار مي‌شود اما ديدار ديگر اين هفته ميان دو تيم دانشگاه آزاد و تله كابين گنج‌نامه به زمان ديگري موكول شده است.

برنامه تنها ديدار برگزار شده در هفته نخست فصل جديد مسابقات تنيس روي ميز ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به شرح زير است:

دوشنبه 92/9/25
* پتروشيمي نوري عسلويه - شوراي شهر بابل (ساعت - سالن تنيس روي ميز عسلويه)

به گزارش مهر، بيست و دومين دوره مسابقات تنيس روي ميز ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور برخلاف سال‌هاي گذشته به صورت پلي‌آف برگزار خواهد شد. بر اين اساس و پس از اتمام ديدارهاي دوره‌اي، چهار تيم برتر رقابت‌هاي خود را در مرحله پلي‌آف دنبال خواهند كرد. قرار است ديدارهاي پلي‌آف سال آينده برگزار شود.

كد خبر: 2195621

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۰:۵۹

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن