تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت اقساط وام يك مددجو كميته امداد توسط خير شاهرودي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پرداخت اقساط وام يك مددجو كميته امداد توسط خير شاهرودي
شاهرود - خبرگزاري مهر: مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان شاهرود از پرداخت اقساط وام يكي از مددجويان اين نهاد توسط يك خير خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اكبر شبانزاده شامگاه يكشنبه در حاشيه نشستي با چند تن از خيران شاهرودي در محل كميته امداد امام خميني(ره) اين شهرستان در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اينكه آنچه براي انسان مي ماند انفاق و نيكي به نيازمندان است و اين امر در دين اسلام از جايگاه ويژه اي برخوردار است، از پرداخت اقساط وام يك مددجو اين نهاد توسط يك خير خبر داد.

او با بيان اينكه از اهداف اصلي انقلاب رسيدگي به وضع محرومان و مستضعفان و رفع محروميت از آنهاست افزود: كميته امداد امام خميني(ره) در راستاي محروميت زدايي و فقر زدايي گام هاي مؤثري برداشته كه خوشبختانه اجراي طرح‌هاي مشاركتي توسط اين نهاد كه برگرفته از سنت‌هاي حسنه اسلامي است، مشاركت و همكاري خيرين در كمك به خانوارهاي مددجو را به دنبال دارد.

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان شاهرود گفت: در اين نشست يك خير شاهرودي وقتي از وضعيت اقتصادي يكي از مددجويان تحت حمايت كميته امداد كه داراي يك فرزند بيمار صعب العلاج است اطلاع پيدا كرد پرداخت همه اقساط وام اين خانواده نيازمند كه مبلغ 62 ميليون ريال بود را قبول كرده و مقرر شد اقساط توسط وي تا تسويه نهايي پرداخت شود.

شبانزاده ضمن اشاره به اينكه فضاي مشاركت يك فضاي اجتماعي و مردمي است خاطرنشان كرد: بايد اين بستر شناسايي و در سياستها و برنامه هاي اجرايي به نحو مطلوب از آن استفاده شود و نظام خدمت رساني كميته امداد تاثير مستقيم در بحث مشاركت مردمي دارد و نظام تصميم گيري مبتني بر اعتماد مردمي است.

وي با تاكيد بر اينكه تسهيل در جهت خدمت رساني به محرومان از ضروريات است تصريح كرد: مددجويان تحت حمايت بهترين مبلغان امداد هستند و بهره گيري از ظرفيت هاي موجود درگروه هاي موثر جامعه و اقناع افكار عمومي از ضروريات كار است چرا كه برقراري ارتباط موثر با افراد و گروه هاي تاثير گذار اولين گام دستيابي به مشاركت حداكثري در راستاي محروميت زدايي است.

مدير كميته امداد امام خميني شهرستان شاهرود گفت: فرد نيكوكار با احسان به ديگران، مشكلات آنها را حل مي كند و كار خيري را از خود به جاي مي گذارد، امام علي عليه السلام در اين مورد مي فرمايد "مردم به كارهاي خوبي كه انجام مي دهند، منسوب مي شوند" و اين سخن بدان معناست كه مردم پيش از انتساب به قبيله، خانواده، ملت و دولت، به اعمال خيرشان نسبت داده مي شوند كه البته احسان، يكي از مراتب نزديكي انسان مؤمن و پرهيزكار به خداوند است.

شبانزاده در خاتمه تصريح كرد افزود: گره گشايي، حل مشكل ديگران و برطرف ساختن نيازهاي مادي و معنوي مردم، جلوه ديگري از خدمتگزاري است و برخورداري از اين ويژگي، توفيقي است كه خداوند نصيب بندگان نيكش مي كند.

كد خبر: 2196362

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۱:۱۷

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن