تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به كار كميسيون مشترك مرزي ايران و آذربايجان در باكو


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آغاز به كار كميسيون مشترك مرزي ايران و آذربايجان در باكو
كميسيون مشترك مرزي جمهوري اسلامي ايران و جمهوري آذربايجان، صبح امروز (دوشنبه) در باكو آغاز به كار كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، «خلف خلف اف»ˈ معاون وزير امور خارجه جمهوري آذربايجان در مراسم آغاز به كار اين كميسيون با اشاره به اراده مسئولان جمهوري اسلامي ايران و جمهوري آذربايجان براي توسعه مناسبات، تاكيد كرد: آينده روابط ايران و جمهوري آذربايجان روشن است و هيچ مشكلي در مناسبات دو كشور وجود ندارد.

وي مرزهاي دو كشور را مرزهاي دوستي خواند و ابراز اميدواري كرد كه ساماندهي امور مرزي به تقويت بيش از پيش مناسبات ايران و جمهوري آذربايجان كمك كند.

ˈمحسن پاك‌آيينˈ سفير ايران در جمهوري آذربايجان نيز در نشست آغازين كميسيون مشترك مرزي، با اشاره به روند رو به رشد مناسبات دو كشور، هيئت ايراني را يكي از هيئت‌هاي مجرب و مطلع در امور مرزي دانست و گفت: حضور اين هيئت در باكو نشانگر اعتماد متقابل بين طرفين است.

وي ابراز اميدواري كرد كه با ساماندهي امور مرزي، روابط دوستانه ايران و جمهوري آذربايجان روز به روز تقويت شده و مردم دو كشور بتوانند از اين امكان استفاده مطلوبي داشته باشند.

اين نشست با سخنان ˈعليرضا جهانگيريˈ مديركل حقوقي وزارت امور خارجه كشورمان كه سرپرستي هيئت ايراني را بر عهده دارد، ادامه يافت.

نشست كميسيون مشترك مرزي ايران و جمهوري آذربايجان به مدت دو روز در باكو برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/ص

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن