تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه چهارمحال و بختياري:ترورها در عراق ارمغان دموكراسي آمريكايي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سپاه چهارمحال و بختياري:ترورها در عراق ارمغان دموكراسي آمريكايي است
سپاه چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌اي به مناسبت شهادت عده‌اي از هم استاني‌هاي چهارمحال و بختياري، به دست تروريست‌ها در عراق، آورده است: شهادت عده‌اي از هموطنان به دست تروريست‌هاي مزدور در عراق ارمغان دموكراسي آمريكايي و غربي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، سپاه چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌اي به مناسبت شهادت عده‌اي از هموطنان و هم استاني‌هاي چهارمحال و بختياري، به دست تروريست‌هاي مزدور در عراق، آورده است: پرپر شدن هموطنان مسلمان و هم استاني‌هاي عزيز چهارمحال و بختياري به دست مزدوران تروريست، ارمغان دموكراسي آمريكايي و دولت‌هاي غربي در كشور همسايه، عراق است كه دل هر آزاده‌اي را به درد آورد.

اين بيانيه مي‌افزايد: فرمانده، مسئول نمايندگي ولي فقيه و پايوران و نيروهاي وظيفه و بسيجيان سپاه، شهادت هموطنان و هم استاني‌هاي عزيز را به پيشگاه حضرت ولي عصر(ع)، مقام معظم رهبري، مردم استان قهرمان پرور چهارمحال و بختياري و خانواده‏هاي معظم آنان تبريك و تسليت گفته و براي روح آن عزيزان سفر كرده از درگاه حضرت حق علو درجات، و براي مجروحان اين حادثه تروريستي شفاي عاجل مسئلت داريم.

در ادامه اين بيانيه آمده است: پيگيري اين واقعه و ضايعه تأسف برانگيز از سوي مسئولين مربوطه در دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت عراق و جامعه بين الملل و برخورد با عاملان اين حادثه دهشتناك، مرهمي بر زخم خانواده‌هاي مصيبت ديده است.

در بخش ديگري از بيانيه سپاه تأكيد شده است: بر همگان آشكار است، در بين غوغاهاي مدعيان جهاني حقوق بشر، كه گوش فلك را كر كرده، عده‌اي مزدور با حمايت تسليحاتي و مادي و معنوي رژيم جعلي صهيونيستي و آمريكا و برخي دولت‌هاي غربي و عربي، دست به چنين جنايات ضد بشري مي‌زنند و خون بيگناهان را به راحتي بر زمين مي‌ريزند و باز هم قربانيان تروريسم بين المللي از جمله جمهوري اسلامي ايران و مسلمانان مظلوم ديگر در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين و ديگر كشورهاي اسلامي متهم مي‌شوند.

انتهاي پيام/68001/صا

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن