تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراكز فروش غيرمجاز قرص برنج در زنجان تعطيل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مراكز فروش غيرمجاز قرص برنج در زنجان تعطيل شده است
زنجان -خبرگزاري مهر: رئيس بهداشت دانشگاه علوم پزشكي استان زنجان، با اشاره به اينكه مراكز غيرمجاز فروش قرص برنج در استان زنجان تعطيل شده است گفت: فروش اين قرص در فروشگاه‌هاي سموم و آفات كشاورزي نيز بايد به صورت جدي كنترل مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صائيني شامگاه يكشنبه در گفتگو با خبرنگاران به منع فروش قرص برنج (آلومينيوم فسفيد) اشاره كرد و افزود : براي كنترل فروش اين قرص بازرسي‌ها و نظارت هاي لازم انجام شده است.

وي اظهار داشت: فروش غير مجاز اين قرص باعث بروز بسياري از فوتي ها در استان شده است.

رئيس بهداشت دانشگاه علوم پزشكي استان زنجان گفت: استفاده از قرص برنج 95 درصد مرگ و مير را دارد و امكان برگشت كمتر از 5 درصد است، بايد سازمان جهاد كشاورزي نسبت به آفات اين قرص تهميدات لازم را در دستور كار قرار دهند.

صائيني به وضعيت آب شرب شهر نيك‌پي زنجان اشاره كرد و گفت: تعدادي از قنات‌هاي اين بخش آلوده هستند.

وي با بيان اينكه بيشتر آب شرب اين بخش داراي آلودگي ميكروبي است تاكيد كرد: بايد به وضعيت آب شرب شهر نيك‌پي رسيدگي شود تا مردم اين بخش از آب شرب مناسب بهره‌مند شوند.

رئيس بهداشت دانشگاه علوم پزشكي استان زنجان در ادامه يادآورشد: در جلسات كارگروه‌ها نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي به طور ثابت در جلسات شركت كنند چرا كه اگر نمايندگان در جلسات با تحصيلات مرتبط حضور داشته باشند اين امر نيز به اجراي برنامه‌ها كمك مي‌كند.

در ادامه اين جلسه معاون سياسي و اجتماعي فرماندار زنجان گفت: توجه به موضوعات بهداشتي روستاهاي شهرستان زنجان ضروري است و بايد مورد توجه جدي دستگاههاي ذيربط قرار گيرد.

ابوالفضل خوئيني به اهميت بهداشت اشاره كرد و افزود: بهداشت موضوعي است كه مسئولان بايد نسبت به آن اهتمام جدي داشته باشند چرا كه عدم بي توجهي به سلامت، سلامتي مردم را تهديد مي كند.

وي به مشكل آب شرب شهر نيك پي شهرستان زنجان اشاره كرد و گفت: رفع مشكل آلوگي آب شرب اين شهر نياز به برنامه هاي كاربردي دارد.

كد خبر: 2196335

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۰:۴۵

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن