تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار جهاني سيستم‌هاي نانو الكترومكانيك NEMS ، كاربردها و نحوه ي استفاده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بازار جهاني سيستم‌هاي "نانو الكترومكانيك" NEMS ، كاربردها و نحوه ي استفاده
شركت ريسرچ اند ماركت به تازگي گزارش جديدي با عنوان «بازار جهاني سيستم‌هاي نانو الكترو مكانيك (NEMS) براي سال‌هاي 2022-2012 بر اساس كاربردها، محصولات، عناصر و مواد» منتشر كرده است .


به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، شركت ريسرچ اند ماركت (Research and Markets) به تازگي گزارش جديدي با عنوان «بازار جهاني سيستم‌هاي نانو الكترو مكانيك (NEMS) براي سال‌هاي 2022-2012 بر اساس كاربردها، محصولات، عناصر و مواد» منتشر كرده است .

سيستم‌هاي نانو الكترو مكانيكي (NEMS) در ادواتي استفاده مي‌شوند كه داراي كاركردهاي الكتريكي و مكانيكي در مقياس نانو هستند . NEMS سطح پيشرفته كوچك‌سازي شده ادوات MEMS هستند . NEMS دربرگيرنده ادوات مختلفي نظير حسگرها، فعال‌كننده‌ها، محرك‌ها و بسياري ديگر از ادوات نانو هستند. خواص متفاوت ادوات مبتني بر NEMS شامل قدرت الكتريكي بالا و ... باعث منحصر به فرد شدن آنها شده است .

گزارش جديد تمامي پيشران‌ها، محدويت‌ها و فرصت‌هاي مربوط به بازار NEMS را كه براي شناسايي روندها و شاخص‌هاي كليدي موفقيت در حوزه صنعت مفيد هستند را دربرگرفته است. همچنين اين گزارش در برگيرنده وضعيت شركت‌هاي فعال در حوزه بازار NEMS نيز هست. گزارش مذكور با دربرداشتن وضعيت رقابتي نقش‌آفرينان اين حوزه، راهبردهاي محوري رشد، به همراه نقش‌آفرينان اصلي اين حوزه را پوشش مي‌دهد. نقش‌آفريناني نظير سازمان‌هاي تحقيقاتي كه نقش مهمي در صنعت ايفا مي‌كنند، عرضه‌كنندگان عناصر نانو، عرضه‌كنندگان مواد نانو و توليدكنندگان تجهيزات اصلي در اين گزارش ارائه شده است. طراحي و تدوين زنجيره ارزش كامل بازار NEMS ، از منابع اوليه تا كاربردهاي NEMS ، از ديگر محورهاي اصلي گزارش جديد است .

انتظار مي‌رود كه ارزش بازار جهاني NEMS تا سال 2022 با ميانگين نرخ رشد ناخالص ساليانه 29.69 درصد، به 108.88 ميليون دلار افزايش يابد .

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن