تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: جاي دهمين قهرماني رئال در افتخاراتم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رونالدو: جاي دهمين قهرماني رئال در افتخاراتم است
ستاره پرتغالي رئال مادريد اعلام كرد كه جاي دهمين قهرماني اين تيم در ليگ قهرمانان در كلكسيون افتخاراتش خالي است.


به گزارش خبرگزاري فارس، كريستيانو رونالدو رسما موزه‌اش در ماديرا را افتتاح كرد. اين موزه شامل افتخارات فردي و باشگاهي وي در طول دوران حرفه‌اي‌اش است. مهاجم رئال مادريد در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام كرد: هميشه يك فضاي خالي براي دهمين قهرماني رئال در ليگ قهرمانان اروپا وجود دارد و من اميدوارم امسال اين جام را بالاي سر ببرم.

اين نمايشگاه شامل 150 قطعه از اولين افتخار وي در سال 1993 با آندرونيا، تا توپ طلا و پيچيچي (بهترين گلزن ليگ اسپانيا) مي‌شود. همچنين جام ليگ قهرمانان اروپا كه به همراه منچستريونايتد به دست آورده بود و قهرماني لاليگا و كوپا‌دل‌ري به همراه رئال مادريد نيز در اين ميان به چشم مي‌خورد.

وي در اين باره اظهار داشت: افتخار مي‌كنم كه در شهري كه به دنيا آمده‌ام موزه دارم. نمي‌خواهم يك افتخار را از بقيه جدا كنم؛ همه آنها برايم ويژه هستند و آنها را به تمام هم‌تيمي‌هايم بدهكارم. اميدوارم افتخارات بسيار بيشتري به اين‌ها اضافه شود.

رونالدو ادامه داد: توپ طلا هم افتخاري مثل بقيه افتخارات است. با باشگاه در حال صحبت بر سر حضور در مراسم هستيم و بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.

وي در خصوص قرعه‌كشي رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 گفت: مي‌خواهيم در جام‌جهاني عالي باشيم. گروه سختي داريم و بايد بهترين عملكردمان را به نمايش بگذاريم تا بتوانيم به مراحل بالاتر برويم.

انتهاي پيام/د

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن