تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس نهاد كتابخانه هاي عمومي جزيره خارگ خبر دادبرگزاري دو همايش فرهنگي در جزيره خارگ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس نهاد كتابخانه هاي عمومي جزيره خارگ خبر دادبرگزاري دو همايش فرهنگي در جزيره خارگ
رئيس نهاد كتابخانه‌هاي عمومي جزيره خارگ، از برگزاري دو همايش فرهنگي، در ماه‌هاي آينده خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، شكرالله پري غنچه صبح امروز در نشست فرهنگي با حضور مسئولان جزيره خارگ، با بيان مصوبات جلسات گذشته اظهار كرد: خوشبختانه از مصوبات جلسه‌هاي گذشته، پرداخت نيم درصد سهم شهرداري جزيره خارگ از بودجه مصوب خود و همچنين خريد كتاب توسط مديريت عمليات عمومي جزيره خارگ عملي شده است و اين جاي تقدير و تشكر دارد.

وي خاطر نشان كرد: خريد صندلي، زيباسازي محوطه كتابخانه‌هاي عمومي براي بالا بردن انگيزه و شاداب‌سازي محيط آن اماكن، نامگذاري خيابان‌هايي با موضوع كتاب و كتابخواني و نصب تابلوهاي راهنماي كتابخانه‌ها، از ديگر مصوبات جلسات گذشته بود كه اميدواريم با همكاري شهرداري خارگ سريعتر عملي شود.

رئيس نهاد كتابخانه‌هاي عمومي جزيره خارگ عنوان داشت: متاسفانه سرانه فضاي مطالعه در جزيره خارگ بسيار پايين است و اين در حالي است كه با توجه به شرايط خاص جزيره خارگ، خيل زيادي از افراد خواسته يا ناخواسته، براي پر كردن زمان خود، رو به كتابخواني مي‌آورند و اين موضوع از آمار بالاي امانت‌دهي كتاب توسط كتابخانه‌هاي ما، كه بيشترين ركورد را با توجه به تعداد كم ساكنين جزيره در سطح استان به دست آورد، قابل مشاهده است.

وي خاطر نشان كرد: برگزاري همايش بانوان خانه دار و مطالعه، يكي از درخواست‌هاي ما براي برگزاري در ماه‌هاي آينده است كه اين با همكاري مشاور بخشدار ويژه خارگ در امور بانوان و دعوت ايشان از سخنرانان معتبر صورت خواهد گرفت و اميدواريم هماهنگي‌هاي لازم براي بررسي بودجه اين همايش صورت گيرد.

پري غنچه افزود: در زمينه آسيب‌هاي اجتماعي نيز با همكاري مسئول واحد پيشگيري بهزيستي خارگ، اقدام به برگزاري همايش آسيب‌هاي اجتماعي در كتابخانه‌هاي عمومي خواهيم كرد كه اين موضوع نيز با توجه به اهميت اين مسئله، نياز به همكاري ديگر ارگان‌ها و شركت‌ها دارد.

انتهاي پيام/66006/خ30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن