تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي دزفول خبر دادمعرفي كتب برتر حجاب و عفاف در نمايشگاه «صدف و مرواريد» دزفول


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي دزفول خبر دادمعرفي كتب برتر حجاب و عفاف در نمايشگاه «صدف و مرواريد» دزفول
رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي دزفول از معرفي كتب برتر حجاب و عفاف در نمايشگاه «صدف و مرواريد» اين شهرستان خبر داد.


فروزان مهرانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار كرد: نمايشگاه «صدف و مرواريد» در راستاي ترويج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در اين شهرستان توسط كميسيون امور بانوان فرمانداري دزفول با همكاري دانشگاه صنعتي جندي شاپور برگزار شده است.

وي افزود: هدف از برگزاري اين نمايشگاه آگاهي بخشي به زنان و تبيين موضوع "حجاب مصونيت است نه محدوديت" بوده و در آن غرفه‌هاي متعددي پيش‌بيني شده است كه از جمله آنها مي‌توان به غرفه‌هاي فروش البسه اسلامي از جمله چادر، مقنعه و... با تخفيف ويژه، غرفه كتاب و محصولات فرهنگي، پوستر با محوريت حجاب و غرفه پاسخگويي به احكام و شبهات اشاره كرد.

رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي دزفول ادامه داد: فعاليت‌هاي فرهنگي خوب و متنوعي در راستاي اهداف و رسالت كتابخانه‌هاي عمومي در اين نمايشگاه عرضه شد كه با استقبال عموم مردم روبرو شده است.

مهرانپور در ادامه به اهم فعاليت‌هاي اداره كتابخانه‌هاي عمومي اشاره كرد و گفت: از مهمترين اقدامات انجام شده نمايش و معرفي كتب برتر در حوزه حجاب، عفاف و موضوعات مرتبط بوده است كه منجر به جذب مخاطب براي مطالعه كتاب در حين بازديد از نمايشگاه شده و همچنين تقاضاي عضويت در كتابخانه‌هاي عمومي بوده كه ثبت نام متقاضيان در محل نمايشگاه انجام شده است.

وي تصريح كرد: از ديگر اقدامات انجام شده نصب پوسترها و بنرهاي گرافيكي با موضوعيت حجاب و عفاف بوده كه هر يك الهام بخش روح اسلام و معنويت حاكم بر آن است.

رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي دزفول اضافه كرد: ايجاد غرفه كودك و تزئين اين غرفه متناسب با اين سنين و برگزاري مسابقات نقاشي و قصه گويي و اهداي جوائز به برندگان اين مسابقات نيز در غرفه اداره كتابخانه‌هاي عمومي انجام شد.

مهرانپور ابراز داشت: پخش بروشور و فرم‌هاي عضويت نيم بها و عضويت رايگان 10 نفر از بازديدكنندگان در هر شب به قيد قرعه نيز از برنامه‌هاي اين اداره بوده است.

وي در پايان گفت: تاكنون 600 نفر فرم درخواست عضويت كتابخانه‌هاي عمومي را تكميل كرده و براي ثبت نام به كتابخانه‌هاي عمومي مورد نظر خود مراجعه كرده‌اند.

انتهاي پيام/ 72001/ي30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن