تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهديد دوباره آمريكا به تحريم اوكراينيانوكوويچ: خط‌مشي اروپايي اوكراين تغييري نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تهديد دوباره آمريكا به تحريم اوكراينيانوكوويچ: خط‌مشي اروپايي اوكراين تغييري نكرده است
رئيس‌جمهوري اوكراين در ديدار با سناتورهاي آمريكايي به آنها اطمينان داد كه تغييري در خط‌مشي اروپايي اين كشور بوجود نيامده و سناتورهاي آمريكايي نيز بار ديگر دولت اوكراين را تهديد به استفاده از ابزار تحريم كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري «نووستي»، "ويكتور يانوكوويچ" رئيس‌جمهوري اوكراين در ديدار با "جان مك‌كين" و "كريستفر مرفي" سناتورهاي آمريكايي تاكيد كرد كه خط‌مشي اروپايي اين كشور هيچ تغييري نكرده است.

بر اساس اطلاعات دفتر رياست جمهوي اوكراين، يانوكوويچ در اين ديدار بار ديگر با تاكيد بر اينكه جهت گيري به سمت همگرايي با ساختارهاي اروپايي در راستاي منافع ملي اين كشور است، گفت: دولت اوكراين از همه امكانات خود استفاده خواهد كرد تا حقوق شهروندان اين كشور براي برپايي تظاهرات مسالمت‌آميز تامين شود و اينكه تحقيقات دقيقي در مورد حوادث 30 نوامبر در ميدان استقلال شهر كي‌يف صورت خواهد گرفت.

در اين ملاقات دو طرف همچنين روابط دوجانبه بين اوكراين و آمريكا و همچنين چالش‌هايي كه پيش روي اوكراين قرار دارد، نيز مورد بررسي قرار گرفت.

دو سناتور آمريكايي روز يكشنبه در ميان مردم معترض به دولت در ميدان استقلال پايتخت اوكراين حضور يافته و حمايت مقامات واشنگتن از انتخاب اروپايي آنها را اعلام كردند.

مك‌كين همچنين شب گذشته در يك برنامه زنده از شبكه تلويزيون «1+1» اوكراين اعلام كرد كه اگر بار ديگر دولت اوكراين از توان نظامي عليه معترضين استفاده كرده و حقوق آنها براي ابراز عقيده خود را زير پا بگذارد، دولت آمريكا ممكن است از ابزار تحريم عليه مقامات كي‌يف استفاده كند. اين سناتور جمهوري‌خواه آمريكايي در عين حال گفت: من اميدوارم كه هرگز لزومي براي چنين تحريمي پيدا نشود.

مرفي، سناتور دموكرات آمريكايي نيز به نوبه خويش تاكيد كرد كه مقامات واشنگتن به حل و فصل مسالمت‌آميز بحران سياسي در اوكراين اميدوارند و مقامات دولتي هم به ما قول داده اند كه ديگر از توان نظامي عليه مردم استفاده نخواهد شد و نيازي نخواهد بود كه دولت آمريكا از تحريم عليه اين كشور استفاده كند.

انتهاي پيام/ص

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن