تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819878594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوي وزارت خارجه آمريكا: واشنگتن گزينه تحريم اوكراين را در نظر دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سخنگوي وزارت خارجه آمريكا: واشنگتن گزينه تحريم اوكراين را در نظر دارد
واشنگتن تمام گزينه‌هاي سياسي از جمله اعمال تحريم عليه اوكراين را در نظر دارد ولي اين گزينه هنوز در مرحله ارزيابي است. سخنگوي وزارت خارجه آمريكا: واشنگتن گزينه تحريم اوكراين را در نظر دارد


وزارت خارجه آمريكا اعلام كرد كه همه گزينه‌ها از جمله اعمال تحريم عليه اوكراين را در نظر خواهد داشت.

به گزارش ايلنا به نقل از رويترز٬ «جن ساكي» سخنگوي وزارت خارجه آمريكا در نشست روزانه با خبرنگاران بدون اشاره به جزييات بيشتر گفت كه واشنگتن تمام گزينه‌هاي سياسي از جمله اعمال تحريم عليه اوكراين را در نظر دارد ولي اين گزينه هنوز در مرحله ارزيابي است.

موضع وزارت خارجه آمريكا پس از آن اتخاذ شد كه پليس ضدشورش در اوكراين، تلاش كرد تا اردوگاه‌هاي معترضان را برچيده و محل‌هاي تجمع آنها را تخليه كند.

بر اساس اين گزارش٬ هزاران نيروي پليس اوكراين كه به سپر و باتوم مجهز بودند، روز گذشته – چهارشنبه - چادرهاي معترضان كه در ميدان «استقلال» كي‌يف برپا شده بود را محاصره كرده و تلاش كردند اين چادر‌ها را جمع‌آوري كنند.

وزارت كشور اوكراين بعد از اين حمله اعلام كرد كه اقدام نيروهاي پليس براي باز كردن مسير‌ها در مركز كي‌يف صورت گرفته و هدف آن پايان دادن به اعتراض‌ها نبوده است.

اين حمله با مقاومت شديد معترضان رو‌به‌رو شد و در جريان آن حداقل ۱۰ نيروي پليس به شدت زخمي شدند.

در همين حال، رسانه‌هاي محلي اعلام كردند كه ده‌ها تن از معترضان نيز در جريان درگيري‌هاي جديد زخمي شدند كه چند تن به بيمارستان منتقل شده و باقي آن‌ها به صورت سرپايي درمان شدند.

چندين معترض نيز به دليل پاشيدن آب و گاز اشك‌آور به روي افسران پليس بازداشت شدند.

اعتراض‌هاي هفته‌هاي اخير در اوكراين پس از آن آغاز شد كه رئيس‌جمهوري اين كشور، «به دليل فشارهاي روسيه» از امضاي پيمان همكاري اقتصادي با اتحاديه اروپا خودداري كرد.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن