تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابديني فردا با كيسه پرپول به رشت مي‌آيد؟ زنگ خطر براي افشين ناظمي!


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: عابديني فردا با كيسه پرپول به رشت مي‌آيد؟ زنگ خطر براي افشين ناظمي!
هامان حامدي‌راد
«دم خروس را باور كنيم يا قسم حضرت عباس را؟» مثالي كه در خود كنايه‌ دارد و كنايه‌اش را اين بار مي‌توانيم به مديريت باشگاه داماش تقديم كنيم.
امير عابديني مدير ظاهراً مستعفي داماش يك روز قبل از بازي داماش – نفت تهران در جمع كادر فني داماش اعلام كرد مشكلات مالي حل شده و با موافقت قوه قضاييه روز سه‌شنبه (يعني فردا) با كيسه پر از پول به رشت سفر خواهد كرد تا مشكلات مالي تيم‌هاي داماش در همه رده‌هايش را حل كند. البته تا زماني كه اين اتفاق خجسته رخ ندهد، باورش كمي برايمان سخت است چون حداقل طي دو سال گذشته بارها عابديني چنين قول‌هايي داده اما هيچ‌يك به ثمر ننشسته اما اميدوار هستيم اين‌بار حتي براي يك‌بار هم شده حداقل براي كوتاه‌مدت مشكلات و معضلات چالش‌برانگيز مالي تيم خوب شهر رشت به پايان رسيده و شاهد اتفاقات مثبت در داماش باشيم، هرچند گفته مي‌شود با كمك جبار كوچكي‌نژاد، از معدود نمايندگان شهر رشت كه به مشكلات شهر به ويژه تيم داماش توجه ويژه‌اي دارد و با پيگيري مستمر و كمك‌هاي قابل توجه وزير ورزش و موافقت نهايي محسني‌اژه‌اي رييس قوه قضاييه مشكلات ساختاري دريافت وجوه مالي داماش پس از اين حل شده و بازيكنان داماش مي‌توانند با ‌آرامش بيشتر به ادامه بازي‌ها بپردازند. هرچند پيگيري‌هاي امير عابديني در به ثمر رسيدن اين اتفاق بي‌تأثير نبوده و پافشاري‌هاي او شايد مهم‌ترين دليل اين اتفاق خوب باشد، البته اگر اتفاق بيفتد! طبق آخرين اخبار واصله روزهاي يكشنبه و دوشنبه كارهاي قانوني و اداري اين تحويل منابع مالي صورت گرفته و امير عابديني روز سه‌شنبه با كيسه‌‌اي پر از پول به رشت خواهد رفت تا از شرمندگي بازيكنان و كادر فني تيم داماش كه تا اينجاي كار علي‌رغم مشكلات فراوان نتايجي قابل دفاعي به دست آورده‌اند، بيرون آيد.
يك اخطار به افشين ناظمي
افشين ناظمي كه مي‌داند البته اگر نمي‌داند بايد ياد بگيرد كه فوتبال پايين و بالاي زياد دارد و به ويژه مربيگري هميشه دو روي سكه است پس از رفع موانع مالي بايد با احتياط و وسواس بيشتر در تيم خود مربيگري كند، چون سابقه ثابت كرده كه مديري همچون امير عابديني هرگاه در شرايط خوب مالي قرار داشته باشد آنگاه آستانه تحملش پايين مي‌آيد و شك نكنيد اگر امير عابديني در شرايط مناسب مالي قرار داشت پس از شكست تحقيرآميز داماش به سرمربيگري افشين ناظمي برابر ملوان حكم اخراج او را صادر مي‌كرد. اما افشين ناظمي بايد شكرگزار باشد كه داماش در آن زمان شرايط و حال و روز جالبي نداشت. حل مشكلات داماش براي افشين ناظمي حكم چاقوي دو لبه را دارد؛ هم مي‌تواند روحيه و شادابي بازيكنانش را افزايش دهد تا بهتر و راحت‌تر او و تيمش به خواسته‌هاي تاكتيكي خود برسند و هم مديرعامل زياده‌خواه اين تيم را جسورتر و بي‌پرواتر از شرايط فعلي خواهد ساخت و در صورت تكرار چنين نتايج تأسف‌آوري به يقين افشين ناظمي به گوشه رينگ پرتاب خواهد شد. حالا اين افشين ناظمي است كه بايد با تدبير و سياست كه اتفاقاً او در اين كار بسيار خبره و چيره دست است از شرايط موجود به نفع بقاي خود استفاده كند.

امير عابديني و استعفا؟ اين خيال خامي است. او هرگز استعفا نداده و نمي‌دهد، مگر روزي كه تيمي بهتر از داماش پيدا كند تا همچنان بتواند هم در فوتبال حضوري پررنگ داشته باشد و هم جايگاهش را در مجمع فدراسيون فوتبال از كف ندهد. او نه تنها استعفا نداده بلكه با كمك ديگران راهي براي دريافت پول از قوه قضاييه پيدا كرده و حالا دست‌كم با پرداخت‌هايي به بازيكنان داماش دوباره اوضاع تيم را‌ آرام مي‌كند تا باز هم بتواند مديريت كند و البته به مبلغ آنچناني قرارداد خودش نيز دست يابد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن