تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوي شوراي شهر گرگان: طرح عوارض محور النگدره نيازمند بازنگري است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: سخنگوي شوراي شهر گرگان: طرح عوارض محور النگدره نيازمند بازنگري است
گرگان- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: سخنگوي شوراي شهر گرگان نسبت به نظارت بر اجراي طرح دريافت عوارض از محور النگدره وبررسي بازخوردهاي اجرايي شدن اين طرح در بين شهروندان تاكيد كرد.
به گزارش مركز اطلاع رساني شوراي شهر گرگان، حسين ربيعي در سي امين جلسه رسمي و علني شوراي شهر گرگان اظهار داشت: با توجه به اجراي طرح عوارض النگدره از ابتداي سال جاري بايد شوراي شهر و شهرداري نسبت به بررسي بازتاب‌هاي عمومي آن و ميزان درآمد حاصله و تغييرات محيطي به وجود آمده در اين محور اقدام نمايند.
وي همچنين يكي از علل تاخير در صدور حكم شهردار گرگان را تغيير و تحولات اداري با توجه به روي كارآمدن دولت جديد عنوان كرد و افزود: بر اساس اطلاعات موجود هنوز حكم تعدادي از شهرداران در وزارت كشور بلاتكليف مانده است.
اين عضو شوراي شهر گرگان برگزاري همزمان انتخابات شوراها و رياست جمهوري را به ضرر شهرداري‌ها دانست و در اين خصوص اظهار داشت: شايد برگزاري همزمان اين انتخابات به دلايل سياسي باشد كه بحثي در آن نيست اما اگر براي كاهش هزينه‌ها انجام شده باشد با تاخير افتادن صدور حكم شهرداران منتخب شوراها آسيب‌هاي جدي به مديريت شهري در سراسر كشور وارد خواهد شد كه چند برابر هزينه برگزاري يك انتخابات عمومي است.
سخنگوي شوراي شهر گرگان در ادامه با اشاره به ارايه گزارش مركز كنترل ترافيك شهرداري خاطر نشان كرد: بر اساس گزارش‌هاي ارايه شده در شش ماه اول سال جاري 83 هزار و 305 برگ جريمه در مركز كنترل ترافيك صادر شده است كه از اين تعداد 46 هزار و 310 برگ جريمه به دليل عدم استفاده از كمربند ايمني بوده است.
ربيعي با بيان اينكه در شش ماه گذشته حدود 18 ميليارد ريال برگ جريمه در مركز كنترل ترافيك براي شهروندان صادر شده است، خاطر نشان كرد: صدرو اين برگ‌هاي جريمه بايد در جهت ساماندهي ترافيك استفاده شود.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن