تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798335959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان:ورزش اصفهان نيازمند مديريت منطقي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان:ورزش اصفهان نيازمند مديريت منطقي است
عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به اينكه ورزش اصفهان نيازمند مديريت منطقي است، گفت: بدون شك با سركار آمدن دولت تدبير و اميد، آرامش به ورزش اصفهان باز مي‌گردد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، رسول جزيني پيش از ظهر امروز در جلسه علني شوراي اسلامي شهر با بيان اينكه وضعيت مديريت ورزش در استان اصفهان دچار يك مديريت ضعيف شده است، اظهار كرد: مديريت ورزش در اصفهان دچار كينه‌ورزي و غرض‌ورزي‌هاي شده است كه روز به روز ورزش اصفهان را به نابودي و قهقرا نزديك‌تر مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه ورزش اصفهان كه داعيه پرچمداري كشور را داشت، در حال حاضر در ضعيف‌ترين دوران عمر خود به سر مي‌برد، اضافه كرد: در حال حاضر امكانات ورزشي استان اصفهان در پايين‌ترين حد ممكن قرار دارد و اين امكانات نيز در حال فرسودگي و از بين رفتن است.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با تاكيد بر اينكه ورزشكاران اصفهان با پايين‌ترين امكانات و مديريت به مسابقات اعزام مي‌شوند، تصريح كرد: اين وضعيت به صورتي است كه ورزشكاران اصفهان در برخي از موارد در نماز‌خانه‌ها و در هواي سرد، شب را تا صبح به سر مي‌كنند.

وي با بيان اينكه انتخابات هيئت‌هاي ورزشي اصفهان با تشنج‌ها، حق‌خوري‌ها، تخلف‌هاي متعدد و به صورت تشرفاتي برگزار مي‌شود، ادامه داد: مديركل تربيت بدني براي خوش خدمتي شخصي، مدرك جعلي ارائه مي‌دهد و با استفاده از مسئوليتي كه نزد وي يك امانت الهي است، مكاتبات و اقداماتي به دروغ در راستاي منافع شخصيش انجام مي‌دهد.

جزيني با اشاره به اينكه فوتبال، كشتي، واليبال، بسكتبال و تمام ورزش‌هاي استان دچار بهم‌ريختگي و آشفتگي بسيار شده است، تاكيد كرد: ورزشكاران، همشهريان، اصحاب رسانه و مسئولان از اين وضعيت نا‌راضي هستند و در حال حاضر ورزش اصفهان بيش از هر موضوع ديگري به آرامش و يك مديريت منطقي نياز دارد.

وي با تاكيد بر اينكه ورزش اصفهان به همدلي و گذشت نياز دارد، نه كينه‌ورزي و انتقام‌گيري، افزود: بدون شك با سركار آمدن دولت تدبير و اميد، آرامش به ورزش اصفهان باز مي‌گردد.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه بنا به فرموده امام خميني (ره)، انقلاب ما انقلاب مستضعفان و پا‌برهنگان است، گفت: با توجه به اين موضوع مي‌طلبد كه به عنوان اعضاي شوراي شهر اصفهان بايد همواره مدافع اين قشر زحمتكش باشيم.

وي با اشاره به اينكه شهرداري و مديريت شهري بايد بودجه شهري را به جاي بردن به سوي مناطق مرفه و افزايش رفاه براي مناطق خوش‌نشين، آن را به سمت مناطق محروم ببرند، اظهار كرد: بيشترين جمعيت اصفهان نيز در اين مناطق هستند و بايد با اختصاص بودجه‌هاي مناسب از محروميت‌هاي شهر‌سازي، رفاهي، فرهنگي، ورزشي و اقتصادي مناطق محروم بكاهيم.

جزيني با تاكيد بر اينكه در شهر اصفهان برخي از مناطق به ميزان بسياري بوي محروميت مي‌دهند و با وجود تلاش‌هاي بسيار صورت گرفته در طول سال‌هاي گذشته در اين مناطق، همچنان اين مناطق به توجه جدي نياز دارند، افزود: محروميت‌زدايي از مناطق محروم شهر بايد به عنوان نخستين اولويت‌هاي شهرداري در بودجه‌بندي براي شهر باشد.

وي تصريح كرد: در گذشته اقدامات بسياري در اين زمينه صورت گرفته است، اما بايد به مناطق محروم شهر رسيدگي بيشتري شود تا بسياري از مشكلات فرهنگي و اجتماعي شهر كاهش پيدا كند.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه سلامت و تندرستي، آرامش و نشاط شهر در ورزش است، اضافه كرد: با توجه به اين موضوع بايد سهم خوبي از بودجه شهر به ورزش اختصاص داده شود.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر بودجه شهر اصفهان براي ورزش، حدود يك‌هزارم بودجه كل شهر است، تاكيد كرد: شهردار، شهرداران تمام مناطق و اعضاي شوراي اسلامي شهر بايد در راستاي افزايش اين بودجه تلاش مضاعفي داشته باشند تا ورزش شهر به ويژه ورزش بانوان، همگاني و سرانه ورزشي شهر به استاندارد‌هاي جهاني نزديك شود.

جزيني با تاكيد بر اينكه خرج كردن در ورزش هزينه نيست، بلكه يك سرمايه‌گذاري است، ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، كشوري براي خوب اداره شدن و دست‌يابي به اهداف خود و براي سرافرازي در دنيا و دست‌يابي به استقلال حقيقي نيازمند مردمي سالم، با‌نشاط و برخوردار از قدرت اراده و تصميم‌گيري است.

انتهاي پيام/63004/ل30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن