تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802502303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشكيل كميته رفع مشكلات فني پروژه هاي مسكن مهر لرستان/ با مقصران برخورد شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تشكيل كميته رفع مشكلات فني پروژه هاي مسكن مهر لرستان/ با مقصران برخورد شود
خرم آباد - خبرگزاري مهر: معاون عمراني استاندار لرستان از تشكيل كميته رفع ايرادات فني پروژه هاي مسكن مهر در اين استان خبر داد و خواستار برخورد با مهندسان و پيمانكار خاطي در اين زمينه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجيد كيان پور عصر يكشنبه در جلسه شوراي فني استان با بيان اينكه بخش مسكن يك حوزه فرابخشي است، اظهار داشت: موفقيت در اين بخش در گرو مشاركت همه دستگاهها است و در صورت تحقق اين همكاري شاهد به ثمر رسيدن تلاشها خواهيم بود.

وي با بيان اينكه در بحث مسكن مهر ما هم ادعا نداريم كه كار بدون نقص است، عنوان كرد: بايد در كنار نيمه خالي ليوان نيمه پر آن را هم ديد.

معاون عمراني استانداري لرستان با بيان اينكه هدف ما در شوراي فني ارتقا كيفيت ساخت و ساز در استان است، افزود: ما فرصت سعي و خطا نداريم كه بخواهيم كار را با آزمون و خطا به پيش ببريم.

كيان پور از تشكيل كميته اي به منظور رفع ايرادات فني و اجرايي پروژه هاي مسكن مهر در استان خبر داد و بيان داشت: اين كميته متشكل از اداره كل راه و شهرسازي، نظام مهندسي ساختمان و اداره كل نوسازي مدارس موظف است كه با استفاده از ظرفيت مهندسي استان اصلاحات لازم در پروژه ها را در دستور كار قرار دهد.

وي با تاكيد بر اينكه مقاوم سازي و رفع ايرادات پروژه ها ضريب ايمني را افزايش مي دهد، ادامه داد: با توجه به احداث 45 هزار واحد مسكن مهر شهري و 163 هزار واحد مسكن مهر روستايي در استان مي توان از مسكن مهر به عنوان بزرگترين پروژه عمراني استان ياد كرد كه بايد حساسيت و دقت داشته باشم تا بيشتر از ساير پروژه ها به آن بپردازيم.

معاون عمراني استانداري لرستان با تاكيد بر اينكه بايد نقص ها در روند اجراي پروژه ها را به حداقل برسانيم، يادآور شد: اين امر كمك مي كند كه بهره برداري از واحدهاي مسكن مهر با اطمينان خاطر بيشتري صورت گيرد.

كيان پور با تاكيد بر اينكه در روند نظارت بر كيفيت پروژه ها به دنبال مچ گيري نيستيم عنوان كرد: به دنبال اصلاح كارهايي هستيم كه با اشكال مواجه بوده است.

وي با بيان اينكه دستگاههاي خدماتي در استان زحمات فراواني براي ايجاد زيرساختهاي مسكن مهر كشيدند، ادامه داد: كار قابل توجه و شايسته اي در اين بخش صورت گرفته كه البته بايد تمام شود.

معاون عمراني استانداري لرستان با اشاره به مسئوليت فني اعضاي شوراي فني استان عنوان كرد: مقوله كيفيت ساخت و سازها براي ما اهميت دارد و در اين راستا ظرف ماه آينده كه جلسه مجدد اين شورا برگزار مي شود مدير كل راه و شهرسازي استان بايد گزارشي از روند رفع ايرادات فني و اجرايي پروژه ارائه دهند.

كيان پور همچنين خواستار برخورد با عواملي شد كه به هر دليل در اجراي پروژه هاي مسكن مهر كوتاهي كرده اند و بيان داشت: همه كساني كه در اين زمينه قصور داشته اند بايد براي برخورد با آنها به مراجع ذي صلاح معرفي شوند.

وي با بيان اينكه براي من توجيه پذير نيست كه به خاطر عدم تامين اعتبار قصوري در روند نظارت بر اجراي پروژه هاي مسكن مهر صورت گرفته باشد، يادآور شد: اگر مهندس يا پيمانكاري در اين زمينه كوتاهي كرده باشد بايد با وي برخورد شود.

كيان پور تصريح كرد: بايد برخورد با متخلفان در زمينه وجود مشكلات فني و اجرايي در پروژه هاي مسكن مهر در مجاري قانوني خود دنبال شود.

كد خبر: 2196319

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۲۱:۳۹

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن