تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل منابع طبيعي كرمان خبر دادتشكيل 3600 پرونده تخلفات منابع طبيعي در دستگاه قضايي كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل منابع طبيعي كرمان خبر دادتشكيل 3600 پرونده تخلفات منابع طبيعي در دستگاه قضايي كرمان
مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان كرمان گفت: 3 هزار و 600 پرونده تخلفات منابع طبيعي در دستگاه قضايي استان كرمان تشكيل شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، محمدعلي اسدي امشب در نشست با مجمع نمايندگان استان كرمان اظهار داشت: ريزش‌هاي جوي در استان كرمان 135 ميلي‌متر و متوسط كشوري 250 ميلي‌متر است.

وي از وجود 8.5 ميليون هكتار مراتع در استان كرمان خبر داد و افزود: فقط يك درصد از اين مراتع خوب است و 19 درصد آن متوسط و 80 درصد درجه سه و يا درجه چهار است.

مديركل منابع طبيعي استان كرمان بيان داشت: 8.5 درصد از خشكي‌هاي دنيا را بيابان‌ها شامل مي‌شوند، اما در استان كرمان اين رقم 34 درصد است.

اسدي بر مراقبت از پوشش گياهي در استان كرمان تاكيد كرد و ابراز داشت: اين پوشش گياهي در صورت تخريب به راحتي قابل برگشت نيست.

وي با بيان اينكه سالانه حدود 700 هزار تن علوفه در مراتع استان كرمان توليد مي‌شود، عنوان كرد: سالانه يك هزار ميليارد تومان عايدي زيست محيطي و اقتصادي از منابع طبيعي كرمان داريم.

اسدي با اشاره به اينكه 87 درصد از عرصه استان كرمان در دست منابع طبيعي است، تصريح كرد: 3 هزار و 600 پرونده تخلفات منابع طبيعي در دستگاه قضايي استان كرمان داريم.

وي گفت: مجموع عرصه كشاورزي و باغي استان كرمان 5 درصد از عرصه استان كرمان را شامل مي‌شود.

اين مسئول از حمايت از سرمايه‌گذاري در استان كرمان توسط منابع طبيعي خبر داد و افزود: تمام اراضي مورد نياز براي كارهاي بزرگ مانند فولاد را تامين كرديم، اما بعضي از طرح‌ها اجرا نشد و يا انحراف داشت.

اسدي خاطرنشان كرد: 270 مورد خاكبرداري غيرمجاز و تخريب گسترده در استان كرمان متوقف شده است.

وي ابراز داشت: 36 ميليارد تومان طي يك و نيم سال گذشته از شركت‌هاي بزرگ معدني استان كرمان براي منابع طبيعي وصول شده است كه فقط 10 درصد اين منابع به استان كرمان وارد شده در حالي كه قانون بودجه مي‌گويد 100 درصد اين پول بايد به استان برگردانده شود.

انتهاي پيام/80019

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن