تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804296592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرايط صدور رواديد عتبات عاليات در مرز مهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شرايط صدور رواديد عتبات عاليات در مرز مهران
فرماندار مهران با تبيين شرايط صدور ويزا در مهران، با اشاره به مدت زمان صدور ويزا از زائران خواست كه حتي الامكان ويزايشان را خارج از مهران تهيه كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت اله نصيري پور به تشريح آخرين وضعيت زائران عتبات در مهران پرداخت و گفت: از ۱۶ آذرماه كه مرز به روي زائران باز شده است تاكنون ۲۶ هزار نفر از اين مرز خاك ايران را براي زيارت اباعبدالله الحسين در روز اربعين ترك كرده و وارد خاك عراق شده اند.

وي در ادامه به شرايط صدور ويزا در مهران اشاره كرد و افزود: كساني كه ويزاي كشور عراق را ندارند با در دست داشتن گذرنامه به اضافه ۴۲ دلار مي‌توانند به دو دفتري كه در ابتداي پايانه مهران براي اين امر لحاظ شده است مراجعه كنند.

فرماندار مهران مدت زمان صدور ويزا را از ۱۲ تا ۲۴ ساعت عنوان و اظهار كرد: با توجه به شرايط ضعيف صدور ويزا در كشور عراق ممكن است زائران براي دريافت گذرنامه هايشان بيش از ۲۴ ساعت معطل بمانند كه به زائران توصيه مي‌كنيم ويزايشان را خارج از مهران بگيرند.

نصيري پور با بيان اينكه گذرنامه‌ها پس از ارائه در ليست ۲۰ نفري آماده و براي دريافت ويزا ارسال مي‌شود، گفت: زائران تنها با داشتن گذرنامه داراي اعتبار و مبلغي براي خريداري ۴۲ دلار از صرافي به دفاتر مراجعه كنند.

وي يادآو شد: متأسفانه برخي افراد كه فاقد گذرنامه هستند و يا اعتبار گذرنامه آنها به پايان رسيده است به دفاتر مراجعه مي‌كنند و اين امر مشكلاتي را به همراه داشته است كه از آنها مي‌خواهيم در اين امر دقت كنند.

فرماندار مهران با بيان اينكه وقتي ويزا در ليست ۲۰ نفره دريافت شد دو ليست براي دريافت نامه خروج به ستاد شمسا تحويل داده مي‌شود، گفت: دفاتر دريافت گذرنامه براي صدور ويزا در ابتداي ورودي مهران به نشاني ميدان شهدا يادمان سه شهيد گمنام ساختمان‌هاي پيش ساخته شهرداري واقع شده است.

وي در بخش ديگري از سخنان به تشريح خدمات و امكاناتي كه براي زائران اباعبدالله الحسين (ع) در مهران فراهم شده است پرداخت و اظهار كرد: در مدتي كه مرز به روي زائران انفرادي بازگشايي شده است، اسكان زائران در مساجد و حسينيه‌ها به خوبي انجام گرفته است.

نصيري پور با اشاره به تهيه غذاي رايگان در سه وعده صبحانه، ناهار و شام براي زائران گفت: خيران شهر مهران و نقاط ديگر پاي كار آمده و در ايستگاه‌هاي صلواتي كه به همين منظور در نقاط مختلف تعبيه شده است به فعاليت مشغول هستند و غذاي آماده در اختيار مردم مي‌گذارند.

وي افزود: اتوبوس‌ها و ميني بوس‌هاي شهرداري زائران را رايگان تا پايانه مرزي انتقال مي‌دهند و آژانس صلواتي از سوي هيأت‌هاي مذهبي هم براي اين منظور تشكيل شده و كاركنان آموزش و پرورش و فرهنگيان نيز براي انتقال زائران به مرز با ماشين‌هاي شخصي اعلام آمادگي كرده اند.

فرماندار مهران در پايان با اشاره به هواي سرد مهران و كشور عراق و ازدحام جمعيت بي سابقه به زائران توصيه كرد كه با خود لباس گرم، پتوي مسافرتي و مقدار معيني دارو براي بيماري سرماخوردگي يا موارد ديگر به همراه داشته باشند كه در صورت ابتلا استفاده كنند.

كد خبر: 2196033

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۴:۳۴

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن