تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819221439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار منطقه۴ تبريز: فاز يك ساماندهي و بهسازي بستر رودخانه آجي چاي به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: شهردار منطقه۴ تبريز: فاز يك ساماندهي و بهسازي بستر رودخانه آجي چاي به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد
اين پروژه با هدف هدايت صحيح آبهاي سطحي، زيباسازي بستر آجي چاي و همچنين پاكسازي اين بستر از آلودگيهاي موجود و در ‌‌نهايت ايجاد يك فضاي زيباي شهري است كه سالهاي متمادي از جمله معضلات شهري محسوب مي‌شد. شهردار منطقه۴ تبريز: فاز يك ساماندهي و بهسازي بستر رودخانه آجي چاي به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد
ايلنا: شهردار منطقه۴ تبريز گفت: فاز يك پروژه ساماندهي و بهسازي بستر آجي چاي (حد فاصل بند بتني تا پل خلبان) بزودي به بهره برداري مي‌رسد.
به گزارش خبرنگار ايلنا يعقوب انصاري با اشاره به اهداف اجراي ساماندهي و بهسازي بستر آجي چاي افزود: اين پروژه با هدف هدايت صحيح آبهاي سطحي، زيباسازي بستر آجي چاي و همچنين پاكسازي اين بستر از آلودگيهاي موجود و در ‌‌نهايت ايجاد يك فضاي زيباي شهري است كه سالهاي متمادي از جمله معضلات شهري محسوب مي‌شد كه بحمدالله با همت همكاران منطقه اقداماتي جهت بهسازي و ساماندهي آن در حد فاصل بند بتني تا پل خلبان صورت گرفته كه بزودي مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
وي خاطر نشان كرد: بهسازي و ساماندهي آجي چاي جزو پروژه‌هاي بزرگ شهري محسوب مي‌شود كه اميدواريم با اتمام عمليات اجرايي پروژه‌هاي در دست احداث داخل آجي چاي شاهد فضايي مناسب در يكي از بخش‌هاي مهم شهر كه روزانه مسافرين و ميهمانان زيادي از آن تردد مي‌كنند باشيم.
انصاري در خصوص اقدامات انجام گرفته در اين محل تصريح كرد: بستر سازي، كف سازي، لايروبي، احداث كانال پايين دست سد شهيد مدني و همچنين احداث پل باند كندرو از جمله اقدامات شهرداري در محدوده آجي چاي به شمار مي‌رود.
شهردار منطقه ۴در خصوص احداث كانال پايين دست بند انحرافي سد شهيد مدني اظهار داشت: هدف از اجراي اين پروژه بهسازي و مناسب سازي بستر رودخانه آجي چاي در محدوده پارك بزرگ و ايجاد فضاي مناسب جهت استفاده شهروندان از يك محيطي دلپذير است كه عمليات‌هاي خاكبرداري، زير سازي، بتن ريزي، تحكيم بستر رودخانه، مخلوط ريزي در اين محل در حال اجراست.
وي همچنين با اشاره به احداث و تكميل پل باند كندرو در محل جاده سنتو بر روي بستر آجي چاي تصريح كرد: اين پل نيز با هدف بهبود وضعيت حمل و نقل، رفع مشكلات تردد خودرو‌ها و ايجاد پل ارتباطي در مسيرهاي مرتبط احداث مي‌شود.
انصاري افزود: طول اين پل ۱۵۰ م‌تر، عرض آن ۱۲ و نيم متر و داراي ۵ دهنه است كه سيستم سازه‌اي آن بتني بوده كه سال گذشته به بهره برداري رسيده است.
شهردار منطقه ۴ تبريز در ادامه ابراز اميدواري كرد با اتمام فاز اول عمليات اجرايي فازهاي بعدي آن نيز شروع خواهد شد كه انشاء الله تلاش داريم با استفاده از امكانات موجود نسبت به ساماندهي كلي بستر آجي چاي جهت زيباسازي محيط شهري اقدام نماييم.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن