تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804379103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشكر سپاه از خلاقيت و اقدام رسانه‌ها در تقدير از قرارگاه خاتم الانبيا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تشكر سپاه از خلاقيت و اقدام رسانه‌ها در تقدير از قرارگاه خاتم الانبيا
مسئول روابط عمومي كل سپاه از خلاقيت و اقدام ارزنده رسانه‌ها در قدرداني از قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) تشكر كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، به نقل از پايگاه اطلاع رساني سپاه در پي تقدير خبرنگاران جوان عرصه اقتصادي و سازندگي كشور از عملكرد قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) كه در حاشيه نشست خبري روز گذشته سردار عبداللهي صورت پذيرفت؛ سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف مسئول روابط عمومي كل سپاه اين حركت را اقدامي ارزنده و ناشي از خلاقيت و هوشمندي اصحاب رسانه دانست.

مسئول روابط عمومي كل سپاه با اشاره به اشراف و آگاهي خوب اصحاب رسانه از كاركردها و فعاليت‌هاي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) آنها را بعنوان قشري كه شايسته قضاوت و داوري در اين زمينه هستند معرفي و گفت: برغم تلاش هاي معاندين نظام و دشمنان ملت ايران كه با پي‌گيري سناريوهاي مختلف عمليات رواني و هجمه‌هاي رسانه اي درصدد تخريب چهره سپاه و سياه‌نمايي از نقش آفريني هاي بزرگ قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) و خدمات صادقانه و مفيد آن در كمك به سازندگي، آباداني و پيشرفت كشور هستند، اقدام قابل تحسين خبرنگاران عزيز بيانگر صداقت، امانت‌داري و دقت اصحاب رسانه نسبت به حقايق و واقعيت ها و نيز شكست دشمن و ناكارآمدي تبليغات سوء آنان عليه سپاه است .

وي افزود: اقدامات و تلاش‌هاي جهادي فعالان عرصه سازندگي كشور كه به مدد الهام از روح و تفكر حماسي و بسيجي دوران دفاع مقدس صورت پذيرفته و با اجراي بيش از 1500 طرح بزرگ در زمينه هاي كشاورزي، عمراني، صنعتي و ديگر عرصه‌ها، بسياري از نيازهاي كشور و بويژه مردم مناطق محروم را مرتفع كرده حقيقتي انكارناپذير است كه ملت ايران هر روز تأثيرات آن را در كنار زندگي خود به طور محسوس، احساس مي كنند .

سردار شريف علت عصبانيت رسانه‌هاي معاند و برخي منتقدين بي‌انصاف داخلي از حضور سپاه در عرصه سازندگي را نقش سرنوشت‌ساز و گره‌گشاي اين نهاد در كمك به استحكام بخشي به زيرساخت‌هاي كشور و نيز برهم‌ ريختن محاسبات وراهبردهاي دشمنان توصيف و خاطر نشان كرد: قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) با اجراي پروژه‌هاي بزرگي مانند پل صدر و فاز 15 و 16 عسلويه و طرح‌هاي ريلي و خطوط لوله گاز و نفت و در دست داشتن چندين طرح راهبردي و ملي ديگر نشان داد كه از قابليت‌هاي مديريتي، فني و اجرايي بسيار بالايي برخوردار بوده است به گونه‌اي كه به انحصار بسياري از پيمانكاران و شركت‌هاي خارجي در كشور پايان بخشيده و با يك برنامه‌ريزي سنجيده از توانمندي‌هاي بخش خصوصي و پيمانكاران و متخصصين داخلي به خوبي استفاده كرده است و البته اشتغال‌زايي را هم مي‌توان افزود.

وي افزود: استحكام نفوذناپذير سايت‌هاي راهبردي كشور مانند فردو كه تزلزل و استيصال دشمن را بدنبال داشته است از جمله پرو‍‍ژه‌هايي است كه حاصل تلاش جهادي متخصصين قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) به‌شمار رفته و نماد اراده و توان مثال‌زدني ايران و ايراني در خود اتكايي و بكارگيري دانش و ظرفيت‌هاي بومي در پاسخ به نيازهاي حياتي كشور خواهد بود.

سردار شريف با تشكر مضاعف از جامعه رسانه‌اي كشور به ويژه رسانه ملي كه با اطلاع رساني و پوشش خبري موفقيت‌ها و دستاوردهاي قرب سپاه موجبات مسرت و خوشحالي ملت ايران و علاقمندان به انقلاب اسلامي خشم جبهه معاندين نظام را فراهم كرده‌اند، اظهار اميدواري كرد تداوم اين حركت بتواند سختي‌هاي ناشي از كار در سرما و گرما و دوري از خانواده را براي فعالان عرصه سازندگي و محروميت‌زدايي كشور را تا حدي جبران نمايد.

گفتني است جمعي از خبرنگاران جوان عرصه اقتصادي و سازندگي كشور با اهدا لوحي با متن زير از اقدامات و كاركردهاي افتخار آميز قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) قدرداني كردند.

بسمه تعالي

فرمانده محترم قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص)

سردار سرتيپ دوم پاسدار مهندس عبادالله عبداللهي

بي ترديد نقش‌آفريني‌هاي سترگ و موفقيت‌هاي افتخارآميز "قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) سپاه" در عرصه سازندگي و آباداني ميهن اسلامي در مقطع پس از دفاع مقدس و سپس در روند محروميت‌زدايي، مردم ياري و پيشرفت‌هاي شگفت‌آور كشور در حوزه‌هاي صنعتي، عمراني، كشاورزي و ديگر ميدان‌هاي نياز جامعه، مرهون روحيه جهادي و همت بلند در تداوم حماسه‌سازي‌هاي رزمندگان اسلام در جنگ تحميلي 8 ساله استكبار جهاني است كه هر كسي در هر جاي عالم به آن مي‌نگرد معجزه اسلام را در اراده‌ي يك ملت مي‌يابد.

در اين رهگذر با سپاس و شكر پروردگار متعال، بر خود وظيفه مي‌دانيم بعنوان بخشي از "فعالان رسانه‌اي كشور" كه طي سال‌هاي اخير در ساحت "خبرنگار"، "تصويربردار" و ... تلاش‌هاي جهادي و خستگي‌ناپذير مديران، متخصصان و آحاد كاركنان قرارگاه خاتم الانبياء (ص) در اجراي پروژه‌هاي متعدد راهبردي و ملي در اقصي نقاط ايران عزيز را مشاهده، رصد و به آگاهي افكار عمومي رسانده‌ايم؛ اين دستاوردهاي فاخر و طلايي را ارج نهاده و به پاس اخلاص، صداقت و سخت كوشي جنابعالي و فرماندهان سابق قرارگاه و نيز مديران، متخصصان و آحاد جهادگران عرصه سازندگي كشور كه تحقق راهبرد " ما مي‌توانيم" را رقم زده و موجبات سربلندي ايران و ايراني را فراهم آورده‌ايد، اين لوح را تقديم مي‌نماييم.

اميد است با استعانت از ذات اقدس باريتعالي و عنايات خاصه حضرت ولي عصر (عج)، در پرتو وصاياي جاودان حضرت امام خميني (ره) و منويات و رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي آيت ا... العظمي خامنه‌اي‌(‌مدظله‌العالي)، گام‌هاي استوار مجموعه گران سنگ قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) همچنان بركات و تاثيرات شگرف و مباهات آفرين خود را معرّف اراده پولادين ايرانيان غيور‌،براي راه‌يابي به قله‌هاي رفيع عزت، پيشرفت و اقتدار همه جانبه در مقياس جهاني‌قرار‌دهد.

كد خبر: 2195973

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۴:۰۶

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن