تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار كردستان:وعده بدون پشتوانه نمي‌دهم / مديران در كردستان صداقت داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار كردستان:وعده بدون پشتوانه نمي‌دهم / مديران در كردستان صداقت داشته باشد
استاندار كردستان بر رعايت مباني اخلاقي و شفاف‌سازي توسط مديران استان تأكيد كرد و گفت: وعده بدون پشتوانه نمي‌دهيم و با روش‌هاي عوام‌فريبانه مخالفم.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدي ظهر امروز در جلسه شوراي اداري استان كردستان در سالن پيامبر اعظم استانداري اظهار كرد: بدون شك با روي‌كار آمدن هر دولت جديد شاهد سياست‌هاي جديد و ديدگاه‌هاي مديريتي جديدي خواهيم بود.

وي افزود: در مبحث مديريت به يك‌سري اصول معتقدم كه احترام و تكريم ارباب رجوع از جمله اين اصول است.

زاهدي خاطرنشان كرد: اخلاق‌مداري از مهم‌ترين اصول مديريتي است و مي‌توان گفت مديريت منهاي اخلاق مساوي با مديريت منهاي دين است و بايد مديران با لحاظ اين شرط صداقت و شفاف‌سازي را در برخورد با مردم رعايت كنند چرا كه در صورت رعايت‌نكردن اين مهم بايد منتظر بي‌اعتمادي مردم باشيم.

استاندار كردستان تأكيد كرد: پاك‌دستي و پاك‌دامني از خطوط قرمز من در انتخاب مديران بوده و هرگز از اين مهم نخواهم گذشت.

زاهدي افزود: بايد قانون ملاك عمل مديران باشد چرا كه خلاف قانون عمل كردن خلاف عدالت رفتار كردن را به دنبال خواهد داشت.

استاندار كردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هر دولتي كه به روي كار مي‌آيد حق دارد براي پيشبرد امورش مديراني را كه به تفكرات و مشي آن دولت نزديك‌تر هستند انتخاب كنند لذا شرعاً موظفيم تا آخرين لحظه‌اي كه حقوق مي‌گيريم كار كنيم و در خدمت مردم باشيم.

زاهدي شايسته‌سالاري را اصل انتخاب مديران در كردستان عنوان كرد و افزود: توسعه توسط مدير توسعه‌يافته ايجاد خواهد شد و مديران بايد در راستاي رفع مشكلات مردم ريسك‌پذير باشند.

وي اعلام كرد: هيچگاه وعده بدون پشتوانه نخواهيم داد و اگر هم كاري انجام دهيم تمام جوانب امر را مدنظر قرار مي‌دهيم و به صورت شفاف موانع را با مردم درميان مي‌گذاريم.

استاندار كردستان تصريح كرد: با احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در آينده نزديك شاهد قدرت‌يافتن بحث كارشناسي و برنامه‌ريزي در كشور خواهيم بود و در اين راستا نيز بايد مديران استان به تصميم‌گيري بر اساس نظرات كارشناسي و استفاده از نظرات نخبگان و كارشناسان همت گمارند.

زاهدي خاطرنشان كرد: نبايد مردم را در انتظار كاري انجام داد كه نمي‌توانيم آن را انجام دهيم.

استاندار كردستان اعلام كرد: كلنگ بدون پشتوانه بر زمين نخواهيم زد و تا پروژه‌اي تخصيص اعتبار نگيرد و كارگاه‌هاي عملياتي آن داير نشده باشد در كردستان كلنگ‌زني نخواهد شد چرا كه در غير اين صورت بايد منتظر بي‌اعتمادي بيشتر مردم نسبت به عملكرد خويش باشيم.

زاهدي در بخشي ديگر از سخنان خود از رسانه‌ها، روابط عمومي‌ها و ملاقات‌هاي عمومي به عنوان ظرفيت‌هاي مهم استان براي ارتباط با مردم و رفع مشكلات آن‌ها نام برد و بر توجه ويژه مديران استان در اين خصوص تأكيد كرد.

وي افزود: با روش‌هاي عوام‌فريبانه مخالفيم و با هرگونه اقدامي در اين راستا برخورد خواهيم كرد لذا در سفر به شهرستان‌ها و بخش‌هاي نيز هيچ مديري حق ندارد از اعتبارات بيت‌المال اقدام به چاپ بنر، پلاكارد و يا قرباني‌كردن گاو و گوسفند نمايد.

استاندار كردستان در بخش پاياني سخنان خود نيز بر انتقاد پذير بودن همه مديران استان تأكيد كرد و گفت: انتقادات زمينه‌ساز رفع چالش‌ها و مشكلات است و از شاخص‌هاي امر به معروف و نهي از منكر است و از هرگونه انتقاد سازنده استقبال مي‌كنيم.

زاهدي افزود: ظرفيت‌هاي فني و مهندسي فراواني در استان وجود دارد كه بايد با اولويت‌بندي طرح‌هاي عمراني كه بيشتر به نياز مردم پاسخ‌ مي‌دهند و از بالاترين درصد پيشرفت برخوردارند در سال آينده كه بودجه انقباضي داريم به بهترين نحو كار كنيم.

استاندار كردستان در پايان از حمايت از فعاليت‌هاي سرمايه‌گذاري و تسهيل امور براي ورود سرمايه‌گذاران به عنوان اولويت‌هاي اقتصادي خود و ساير مديران حوزه اقتصادي استان نام برد و بر رعايت اين مهم و حذف قوانين دست و پاگير در اين خصوص تأكيد كرد.

انتهاي پيام/79006/صا40

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن