تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت كاهش تحريم‌ها عليه ملت ايران بر پايه توافقنامه ژنو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ضرورت كاهش تحريم‌ها عليه ملت ايران بر پايه توافقنامه ژنو
خانم كرونبرگ، رئيس كميته روابط با ايران در پارلمان اروپا و هيئت همراه با آقاي تابش و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، خانم كرونبرگ، رئيس كميته روابط با ايران در پارلمان اروپا و هيات همراه با تابش و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار تابش ضمن تقدير از نقش سازنده و مواضع بسيار خوب پارلمان اروپا در استقبال از توافقنامه اخير انرژي هسته‌اي گفت: ما خواستار توسعه مناسبات و رفع تنش، تشنج و خصومت و روابط ديپلماتيك با پارلمان اروپا و تمام كشورها و نيز در سطح منطقه هستيم و از برقراري ارتباط، ديالوگ و گفتگو، استقبال مي‌كنيم.

وي خواستار كاهش تحريم ها عليه ملت ايران بر پايه توافقنامه ژنو شد.

تابش در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به جايگاه بسيار بالاي مسئله حقوق بشر در آموزه‌هاي ديني و ملي كشورمان افزود: بحث حقوق بشر در اسلام، بحث جامعه جهاني است كه در آيات شريفه قرآن كريم به آن تصريح شده است و در فرهنگ ملي ايرانيان نيز سابقه طولاني دارد.

در اين ديدار، همچنين آقايان سيدهادي حسيني، عليرضا محجوب، غلامرضا تاجگردون و سيد عبدالكريم هاشمي نيز حضور داشتند و در مورد مسائل مختلف سخناني ايراد كردند.

حسيني در بخشي از سخنان خود با اشاره به اين كه مكتب اسلام، مكتب اخلاق و صلح است، گفت: پيامبر اسلام(ص) مانند همه پيامبران الهي براي گسترش صلح و اخلاق مبعوث شد و در سايه آسايش و امنيت است كه بشر به حقوقي كه همه ما به آن معتقديم، مي رسد.

وي با اشاره به نقش ويژه ايران در گسترش صلح، تعامل و تعادل در منطقه ابراز اميدواري كرد: گسترش تعامل بين ايران و پارلمان اروپا بتواند در گسترش اقتصاد سياسي و اجتماعي تأثيرگذار باشد.

تاجگردون با بيان اين كه در مسائل بين‌المللي، بايد گفتگو جايگزين اظهارنظرهاي يك طرفه باشد، ابراز اطمينان كرد: با گفتگو و مذاكره به نتايج خوبي خواهيم رسيد.

در ادامه اين ديدار، خانم كرونبرگ نيز به اهميت تقويت روابط ايران با پارلمان اروپا اشاره كرد و گفت: تداوم گفتگو و تبادل نظر با ايران از اهداف پارلمان اروپاست.

رئيس كميته روابط با ايران در پارلمان اروپا در ادامه با بيان اين كه زبان مشترك ما، زبان صلح است، ابراز خرسندي كرد: توافق اوليه با 1+5 توافق نهايي را نيز به دنبال داشته باشد تا بسياري از مشكلات برطرف شود.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن