تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819258844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي خبر دادداوودي مهم‌ترين غايب ميزان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي خبر دادداوودي مهم‌ترين غايب ميزان
سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي گفت: رحمان داوودي بازيكن كليدي و موثر خود را امروز در تركيب نداشته و از مهم‌ترين غايبان ميزان محسوب مي‌شود ولي بوگدانف به ديدار مقابل كاله مي‌رسد.


جبار قوچاني‌‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي فارس در آمل اظهار داشت: برنامه داريم تا روز واليبالي و ورزشي خوبي را در آمل رقم بزنيم.

وي افزود: كاله مدافع عنوان قهرماني بوده، تيمي منسجم است كه از كادر فني با دانش و واليباليست‌هاي ملي‌پوش و با تجربه سود مي‌برد.

قوچاني‌نژاد با اعلام اينكه روي اين تيم خيلي حساب باز كرديم و مطمئنيم روز بسيار سختي در آمل داريم اما، به دنبال ايجاد تمركز و انسجام در بين واليباليست‌هاي ميزان بوده و به فكر اداره ديدار هستيم.

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي با اشاره به عدم حضور تماشاگر در سالن پيامبر اعظم(ص) تصريح كرد: كاله چه با حضور تماشاگر و چه بدون حضور آن،تيم بزرگي است كه البته حضور واليبال‌دوستان نيز مي‌تواند براي تيم‌شان مهم باشد.

وي ادامه داد: بايد با شناختي كه از اين تيم داريم و مرور فيلم‌هاي بازي بر اساس دستاوردهاي آناليز و دستيابي به نقاط ضعف و قوت حركت كرده و آن را در زمين اجرا كنيم.

اين مربي نام‌آشناي واليبال كشورمان با ابراز اينكه معتقدم امسال تيم ضعيفي در ليگ برتر نداريم، اذعان داشت: چند تيم خيلي قوي همانند متين،باريج اسانس و كاله در ليگ داريم و بقيه همه در يك سطح هستند،هر تيمي در ديدار مقابل حريفانش روز خوب و كم‌اشتباهي داشته باشد مي‌تواند پيروزي را از خود كند.

قوچاني‌نژاد با بيان اينكه به هر حال ما حريف دست و پا بسته‌اي نخواهيم بود و با تمام قوا مقابل حريفان مي‌جنگيم،گفت: البته اميدوارم در ابتدا، بازي ديدني را دو تيم از خود به نمايش بگذارند ولي ما با انگيزه كسب امتياز به آمل آمديم.

وي در مورد مصدوميت بازيكن موثر ملي‌پوش تيمش اذعان داشت: رحمان داودي يكي از ملي‌پوشان كليدي خود را به مازندران نياورديم و در تركيب نداريم،وي از بازيكنان بسيار اثرگذار و مهم ما است البته تئودور بوگدانف نيز دچار سرماخوردگي شده كه با تلاش كادر فني سعي داريم شرايط آن را به بازي امروز برسانيم.

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي يادآور شد: بازي گذشته را نيز دست به كار بزرگي زديم و در مشهد متين ورامين را با نتيجه سه بر دو شكست داديم كه هم‌اكنون با كسب 11 امتياز در رده پنجم جدول رده‌بندي جاي داريم.

انتهاي پيام/86012/ح30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن