تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كتابخانه عمومي شهيد چمران شفت كتابخانه برتر فرهنگي كشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كتابخانه عمومي شهيد چمران شفت كتابخانه برتر فرهنگي كشور شد
شفت - خبرگزاري مهر: رئيس كتابخانه‌هاي عمومي شفت گفت: كتابخانه عمومي اين شهرستان كتابخانه برتر فرهنگي كشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران يزداني ظهر يكشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: كتابخانه‌ ها به عنوان نهادهاي مقدس فرهنگي در شهرها و بخش‌ها بايد نقش اطلاع رساني خود را در جامعه ايفا كنند.

وي اظهارداشت: بر اساس شاخص‌ هاي تعيين شده‌ اداره كل امور فرهنگي نهاد كتابخانه‌ هاي عمومي كشور، اين كتابخانه به عنوان كتا‌بخانه عمومي برتر در زمينه فعاليت‌ هاي فرهنگي در بين كتابخانه‌هاي عمومي كشور در آذرماه سال جاري انتخاب شد.

رئيس اداره كتابخانه‌ هاي عمومي شفت،گفت: فعاليت‌هاي فرهنگي اين كتابخانه شامل برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري، برگزاري نمايشگاه‌هاي كتاب و هنرهاي تجسمي و برگزاري ويژه برنامه‌ هاي ملي و مذهبي در مناسبت‌ هاي مختلف با رويكرد ترويج فرهنگ مطالعه مفيد بوده است.

وي همچنين تعامل با دانشگاه‌ ها و مراكز فرهنگي شهرستان، مشاركت فعال در مسابقات مكتوب برگزاري جلسات منظم نقد كتاب، قصه‌گويي، برپايي نمايشگاه به مناسبت‌ هاي مختلف، برگزاري مسابقات نقاشي، برپايي كلاس‌ هاي آموزشي و اجراي فعاليت‌ هاي فرهنگي در بخش كودك را از شاخصه هاي اصلي اين موفقيت توصيف كرد.

يزداني ادامه داد: افزايش عضويت در كتابخانه با كاركردهاي فرهنگي، ارتباط با نشريات محلي براي چاپ مطلب درباره كتابخانه و نهضت مطالعه مفيد، تبليغات در سطح شهر، معرفي كتاب هاي برتر در پنل كتابخانه به صورت هفتگي و تعامل با اعضا، از مهمترين مولفه‌ هاي انتخاب كتابخانه برتر فرهنگي بوده‌اند.

وي در ادامه با بيان اينكه اين رتبه به دليل عملكرد كارمندان كتابخانه در ارتقاي شاخص‌ هاي فرهنگي در استان كسب شده است، عنوان كرد: كتابخانه‌ ها به عنوان نهادهاي مقدس فرهنگي در شهرها و بخش‌ها بايد نقش اطلاع رساني خود را در جامعه ايفا كنند.

كد خبر: 2195693

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۱:۲۱

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن