تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واریز 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
واریز 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان




وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از پرداخت مرحله هشتم مطالبات 500 هزار بازنشسته کشوری در دهه مبارک فجرخبر داد.





خبرگزاری مهر: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از پرداخت مرحله هشتم مطالبات 500 هزار بازنشسته کشوری در دهه مبارک فجرخبر داد.

علی ربیعی درحاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت هواپیمایی آسمان که صبح روز یکشنبه برگزار شد،گفت: در این دوره که هشتمین مرحله مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد به حساب هر یک از بازنشستگان کشوری مشمول قانون فوق مبلغ 200هزار تومان در ایام مبارک دهه فجر واریز می شود.

به گفته وی با تلاش و پیگیری های صندوق بازنشستگی کشوری تا کنون مطالبات 300 هزار نفر بازنشسته به طور کامل تسویه شده و پیش بینی می شود در این مرحله مطالبات حدود 50 هزار نفر تسویه خواهد شد.

ربیعی در ادامه با اشاره به اینکه جهت گیری برنامه ها و فعالیتهای صندوق بازنشستگی کشوری در دور جدید مبتنی بر ارتقا و بهبود معیشت اقتصادی و افزایش خدمات فرهنگی ، رفاهی به بازنشستگان است اظهار داشت: این صندوق علاوه بر تعهدات قانونی در زمینه درمان با اجرای طرح ملی بیمه طلایی و در بخشهای فرهنگی ، اجتماعی نیز با اجرای طرح در خانه نمانیم با محوریت سفرهای زیارتی و سیاحتی و راه اندازی خانه های امید در شهرستانها به بازنشسته های تحت پوشش خدمات متنوع و گوناگونی ارائه میدهد.

گفتی است تا کنون صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار تومان از مطالبات بازنشستگان واجد الشرایط را پرداخت کرده است.







تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن