تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820556066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به مردم با حفظ حرمت و كرامت افراد باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خدمت به مردم با حفظ حرمت و كرامت افراد باشد
زنجان -خبرگزاري مهر: رئيس كل دادگستري استان زنجان گفت: خدمت به مردم بايد همراه با حفظ حرمت و كرامت افراد باشد.

به گزارش خبرگزاري مهر، جعفر گلمحمدي، در مراسم توديع و معارفه رييس دادگستري ابهر كه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شدافزود: در صورتي كه نتوانيم خواسته مراجعين را به نحو مطلوب يا به خاطر منع قانوني در مجموعه انجام دهيم با تكريم و حرمت آن‌ها بتوانيم رضايت آن‌ها را جلب كنيم.

وي با بيان اينكه قضات در امر قضاوت، استقلال دارند، افزود: دستگاه قضايي در كنار اين امر ارتباط و هماهنگي تنگاتنگي با ساير اجزاي نظام خصوصاً ائمه جماعت دارد و دستگاه قضايي جزيره مستقل در جامعه نيست.

رئيس كل دادگستري استان زنجان در اين مراسم از خدمات "مهدي خسروي" رييس دادگستري سابق شهرستان ابهر قدرداني و در معرفي رييس جديد دادگستري شهرستان ابهر، گفت: "محمدتقي فتحي" از همكاران مومن با اخلاق و نجيب است كه اميدواريم حضور وي در شهرستان مايه خير و بركت براي مردم ابهر باشد.

در ادامه اين مراسم، رئيس جديد دادگستري شهرستان ابهر نيز گفت: ارتقاي جايگاه دستگاه قضايي و برآورده ساختن انتظارات به‌حق مردم كه همان اجراي عدالت است، از اولويت‌هاي دستگاه قضا در ابهر خواهد بود.

محمدتقي فتحي با بيان اينكه معتقدم در عين اينكه دستگاه قضايي استقلال دارد، ولي تلاش ما بر اين خواهد بود كه تعامل و همكاري بيشتر با ساير دستگاه‌ها و نهادها داشته باشيم گفت: پيشگيري از وقوع جرم، ازدواج آگاهانه جوانان و بالا بردن آگاهي حقوقي مردم، از موضوعاتي است كه مي‌تواند كمك كار دستگاه قضايي باشد.

گفتني است، در اين مراسم از خدمات "مهدي خسروي" رييس دادگستري سابق شهرستان ابهر قدرداني و "محمدتقي فتحي" به عنوان رئيس جديد اين دستگاه معرفي شد.

ايجاد 2 هزار فرصت شغلي براي مددجويان كميته امداد

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان زنجان، از ايجاد 2 هزار فرصت شغلي براي مددجويان اين نهاد خبر داد.

منصور عبادي اظهار كرد: كميته امداد استان زنجان در راستاي تحقق برنامه‌هاي توانمندسازي جامعه هدف امداد طي هشت ماهه سال‌جاري بيش از 2 هزار فرصت شغلي براي مددجويان كميته امداد ايجاد كرده است.

وي با بيان اينكه يك‌هزار و 100 نفر از اين تعداد با توجه به تعاملات موجود بين كميته امداد و موسسات كاريابي خصوصي و كارفرمايان، شركت‌ها، موسسات و كارخانجات در سطح استان مشغول به فعاليت شده‌اند گفت: همچنين براي هزار نفر از مددجويان نيز با پرداخت تسهيلات اشتغال و اجراي طرح اشتغال‌زايي شده است.

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان زنجان با بيان اينكه مشاغل ايجاد شده با پرداخت تسهيلات در زمينه مشاغل خانگي، دامپروري، مشاغل خدماتي بوده است، اضافه كرد: در مجموع براي ايجاد اين تعداد شغل بيش از 70 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است كه بيش از 80 درصد اعتبارات در مناطق روستايي و محروم پرداخت شده است.

عبادي در ادامه با اشاره به بند ب ماده 39 برنامه پنج ساله توسعه درباره نهادهاي حمايتي، گفت: بر اين اساس نهادهاي حمايتي موظف‌اند، سالانه 10 درصد از مددجويان خود را پس از توانمندسازي از تحت پوشش خود خارج سازندعبادي با بيان اينكه طبق برنامه سال 92 مقرر بود 300 ميليارد ريال براي تحقق امر اشتغال مددجويان كميته امداد اختصاص يابد، تصريح كرد: با توجه به عدم تامين منابع بانكي مورد نياز از سوي بانك مركزي و مشكلات موجود تنها 15 درصد اعتبار مورد نظر به بانك‌هاي عامل ابلاغ شده است.

مسابقات قرآني 29 آذر در زنجان برگزار مي‌شود

معاون فرهنگي اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان زنجان گفت: مسابقات قرآني 29 آذر در زنجان برگزار مي‌شود.

حجت‌الاسلام فخرالدين خدابنده‌لو اظهار داشت: با توجه به مساعد شدن هوا سي و ششمين دوره مسابقات استاني حفظ، قرائت و ترتيل قرآن مجيد روز جمعه 29 آذر سال جاري برگزار مي‌شود.

معاون فرهنگي اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان زنجان با اشاره به اينكه از بين 12 هزار نفر شركت كننده در مسابقات شهرستاني 189 نفر به مرحله استاني راه يافتند، افزود: اين مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام خدابنده لو ، محل برگزاري اين مسابقات را براي برادران امامزاده سيد ابراهيم (ع) اعلام كردوگفت: خواهران نيز در زينبيه اعظم به رقابت مي‌پردازند.

وي با بيان اينكه رقابت‌ها در دو گروه زير 16 سال و بالاي 16 سال برگزار مي‌شود، تصريح كرد: اين مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتيل برگزار مي‌شود.

معاون فرهنگي اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان زنجان، تعداد برادران شركت‌كننده در بخش ترتيل را 29 نفر اعلام كرد و ادامه داد: تعداد خواهران در اين بخش 31 نفر است.

حجت الاسلام خدابنده لو با اشاره به اينكه مسابقات در رشته حفظ قرآن به چهار بخش حفظ كل، حفظ 20 جزء، 10 جزء و پنج جزء برگزار مي‌شود، يادآور شد: در مجموع 33 نفر از برادران و 43 نفر از خواهران به رقابت در بخش حفظ مي‌پردازند.

كد خبر: 2195681

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۰:۴۹

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن