تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علي‌اكبري آگاهانه دوپينگ نكرده؛ نوربخش: هر وقت بنا رفت به تيم ملي مي‌آيم/با او كار نمي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: علي‌اكبري آگاهانه دوپينگ نكرده؛ نوربخش: هر وقت بنا رفت به تيم ملي مي‌آيم/با او كار نمي‌كنم
من محمد بنا را از صفر آوردم و او را به اينجا رساندم. مسائلي كه بين ما اتفاق افتاده را همه مي‌دانند و به اين نتيجه رسيدم كه ما نمي‌توانيم با هم همكار باشيم. علي‌اكبري آگاهانه دوپينگ نكرده؛ نوربخش: هر وقت بنا رفت به تيم ملي مي‌آيم/با او كار نمي‌كنم


مربي سابق تيم ملي كشتي فرنگي ايران گفت: امير علي‌اكبري بايد مي‌دانست كه در مسابقات آسيايي، جهاني و المپيك از كساني كه مدال مي‌گيرند، تست دوپينگ خواهند گرفت.

ناصر نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت: با توجه به اينكه امير علي‌اكبري يك كشتي‌گير با تجربه و با سابقه است و خيلي مسائل را در حد يك آدم معمولي درك مي‌كند، بايد مي‌دانست كساني كه در مسابقات آسيايي، جهاني و المپيك مدال مي‌گيرند، صد درصد از آنها تست دوپينگ مي‌گيرند و به هيچ‌وجه نبايد كاري كند كه تست دوپينگ او مثبت شود. با توجه به اتفاقي كه در گذشته برايش افتاده بود و تست دوپينگ او مثبت شده بود، وي مي‌دانسته اگر تست دوپينگ او مثبت شود، مادام‌العمر از كشتي محروم مي‌شود پس با آگاهي چنين كاري نكرده است.

وي افزود: علي‌اكبر چندين سال قهرمان رده‌هاي سني مختلف آسيا و جهان بوده و مي‌دانسته از او تست خواهند گرفت و قطعاً با آگاهي اين كار را نكرده است. مگر علي‌اكبري ديوانه است كه خودش را مادام‌العمر از كشتي محروم كند؟ كساني هستند كه در مسابقات رسمي دوپينگ نمي‌كنند و فقط در مسابقات داخلي اين كار را مي‌كنند تا به تيم ملي برسند و اگر هم در مسابقات آسيايي، جهاني يا المپيك دوپينگ كنند، مقام نمي‌آورند چون مي‌دانند اگر مقام بياورند، صددرصد از آنها تست مي‌گيرند. در اين شرايط و در مورد علي ‌كبري بايد بگوييم مگر اينكه توطئه‌اي در كار بوده باشد و ممكن است عوامل زيادي در اين مسئله دخيل باشد.

مربي سابق تيم ملي كشتي فرنگي ايران اظهار داشت: علي اكبري قرار بود براي آذربايجان كشتي بگيرد و به اين كشور رفته بود تا قرارداد ببندد اما منصرف شد و پولي كه به عنوان پيش قرارداد از آنها گرفته بود را پس نداده، هر چند قرار بود برگرداند. احتمال دارد آذربايجاني‌ها خواسته‌اند به او ضربه بزنند و چنين كاري را كرده‌اند چون تيم آذربايجان در فيلا و وادا نفوذ زيادي دارد چراكه آنها يكي از اسپانسرهاي اصلي فيلا هستند. آذربايجان تنها كشوري است كه سالانه مبالغ هنگفتي را به عنوان اسپانسر به فيلا پرداخت مي‌كند و نفوذ زيادي در فيلا دارد.

نوربخش در مورد احتمال بازگشتش به تيم ملي با توجه به حضور محمد بنا در تيم ملي كشتي فرنگي گفت: تصميم من اين است كه برنگردم. اين تصميم را به خاطر پيشينه محمد بنا گرفته‌ام و ترجيح مي‌دهم با او كار نكنم چون در اين چند ساله انواع نامهرباني‌ها، بي‌معرفتي‌ها و... را از وي ديده‌ام. من محمد بنا را از صفر آوردم و او را به اينجا رساندم. مسائلي كه بين ما اتفاق افتاده را همه مي‌دانند و به اين نتيجه رسيدم كه ما نمي‌توانيم با هم همكار باشيم.

وي در پايان متذكر شد: محمد بنا هر چه ما زحمت كشيديم را به نام خودش تمام كرد. وي حتي ديپلم هم ندارد و يك كشتي‌گير هم نساخته اما همه پاداش‌ها را خودش برداشت و در مقاطع مختلف اين اتفاق افتاد. البته مسئولين هم مقصر هستند چون همه چيز را به نام او نوشتند و در اين شرايط او هم سوءاستفاده كرد تا همه چيز به نام كاو تمام شود چون حاصل زحمات ما و 20 سال درس خواندن و زحمتي كه در كشتي فرنگي كشيديم، به نام او نوشته شد و هيچي نصيب ما نشد. ما كار كرديم و وي خورد و هر وقت از تيم ملي رفت، ما مي‌آييم و كار مي‌كنيم.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن