تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس هيئت AFC در ميانمار بودم و براي مذاكره به خارج نرفته بودمترابيان: در توافق با اسپانسر تيم ملي، نامي از جنرال‌موتورز نديدم/چك اول سر موقع پاس شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت AFC در ميانمار بودم و براي مذاكره به خارج نرفته بودمترابيان: در توافق با اسپانسر تيم ملي، نامي از جنرال‌موتورز نديدم/چك اول سر موقع پاس شد
دبير كميته بازاريابي فدراسيون فوتبال گفت: اسپانسر تيم ملي را به يك عنوان ديگر مي‌شناسيم و روزي كه قرارداد بسته شد، اسمي از جنرال موتورز نديدم.


عباس ترابيان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص اينكه گفته مي‌شود به خاطر مذاكره با اسپانسرهاي مختلف به خارج از كشور سفر كرده بود، گفت: اين موضوع صحت ندارد و به خاطر برگزاري بيست و هفتمين دوره بازي‌هاي دريايي حدود دو هفته در ميانمار بودم. برگزاري مسابقات فوتبال و فوتسال اين بازي‌ها برعهده AFC است و بنده به عنوان رئيس هيئت كنفدراسيون آسيا در كنار ساير اعضاي هيئت اجرايي مسابقات فوتبال و فوتسال از سوي AFC در اين كشور حضور داشتيم. در نهايت نيز تايلند عنوان قهرماني رقابت‌هاي فوتسال را به دست‌ آورد و به مدال طلا رسيد و ويتنام و مالزي دوم و سوم شدند.

دبير كميته بازاريابي فدراسيون فوتبال در خصوص شايعاتي كه در خصوص اسپانسر تيم ملي فوتبال و فسخ قرارداد اين اسپانسر با فدراسيون فوتبال شنيده مي‌شود، گفت: چون در اين مدت نبودم و ديروز به ايران رسيده‌ام، هنوز اطلاعات جامع و دقيقي را در اين خصوص نگرفته‌ام. پس ابتدا بايد اطلاعاتم را به روز كرده و سپس با بازگشت آقاي كفاشيان از كربلا و برگزاري جلسه بازاريابي در اين خصوص مي توان اطلاعات صحيح و شفاف را ارائه كرد.

وي در مورد اظهارنظر مديرعامل شركت ائل خودرو مبني بر اينكه مشكلاتي وجود دارد اما قصد رسانه‌اي كردن آنها را نداريم، يادآور شد: مورد خاصي وجود ندارد و انشالله با برگزاري جلسه كميته بازاريابي در اين خصوص به بررسي خواهيم پرداخت.

ترابيان در مورد اينكه گفته مي‌شود شركت ائل خودرو با شركت جنرال موتورز آمريكا در ارتباط است، گفت: اسپانسر تيم ملي را به عنوان ائل خودرو مي‌شناسيم و روزي كه قرارداد بسته شد، اسمي از جنرال موتورز نديدم. در مجموع معتقدم كه بازگو كردن چنين جرياناتي به سود عده‌اي است كه مي‌خواهند اين قرارداد را برهم بزنند.

وي در پايان در خصوص اينكه گفته مي‌شود چك 2 ميلياردي اسپانسر تيم ملي پاس نشده است، گفت: اتفاقا تا روزي كه بودم چك اول آنها سرموقع هم پاس شد و مشكلي نداشت اما در مورد چك دوم آنها چون اطلاعات ندارم خيلي در جريان نيستم.

انتهاي پيام/ي

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن