تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات تازه از حادثه شنبه شب عراق/ تروريستها يك تيم 30 نفره بودند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جزئيات تازه از حادثه شنبه شب عراق/ تروريستها يك تيم 30 نفره بودند
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: يكي از مجروحين حادثه تروريستي عراق گفت: تعداد تروريستهايي كه به اتومبيل هاي ما حمله كردند حدود 30 نفر و در نزديكي محل استقرار پليس عراق بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شنبه شب كه يكي از منابع رسانه اي عراق خبر حادثه عمليات تروريستي در يك شركت گاز ايراني واقع در ديالي عراق را منتشر كرد شايد كسي گمان نمي كرد كه بيش از بيست كارگر و پرسنل ايراني اين شركت در اين حادثه كشته و زخمي شده باشند.

موضوعي كه از ساعات ابتدايي روز گذشته تا بامداد امروز اكثر اخبار را به خود اختصاص داده و لنز دوربين خبرنگاران و رسانه هاي محلي و كشوري را به ورودي مرز خسروي در كرمانشاه معطوف كرده است تا ورود مجروحين بي گناه و شهداي مظلوم اين حادثه به خاك كشور را ثبت كنند.

روز گذشته مسلم جعفري و عليرضا عالي پور به عنوان نخستين مجروحان و يا به عبارتي تنها شاهدان عيني حادثه وارد كشور شدند و پس از معاينات اوليه در بيمارستان ابوالفضل العباس قصر شيرين به بيمارستان طالقاني كرمانشاه انتقال يافته و بستري شدند.

يكي از مجروحين اين حادثه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: من در اين منطقه كار كردم و بارها از مسيري كه براي رفتن به محل استراحت طي مي كرديم عبور كردم اما تا به حال چنين فاجعه اي نديده بودم و 15 نفر از دوستان را ديدم كه كشته شدند. نمي دانم چه طور شد كه زنده ماندم.

مسلم جعفري گفت: با چند خودروي ون كه همه سرنشينان آن كارگران شركت گاز ايران بودند از محل كار به سمت استراحت گاه مي رفتيم كه گلوله باران شديم. داخل اتومبيل هاي ما كارگران عراقي هم بودند و بعيد نيست كه در ميان كشته شده هايي كه قرار است به ايران بيايد اجساد عراقي نيز باشد.

تروريستها بيش از 30 نفر بودند/ حادثه در نزديكي مقر پليس اتفاق افتاد

جعفري گفت: در جاده ابتدا به يك ايست بازرسي يك نفره برخورد كرديم چيزي كه تا به حال در آنجا وجود نداشت. بعد از آن هم يورش حدود 30 تروريست به وسط جاده و آن شليك هايي كه همه را قتل عام كرد. تعداد آنها خيلي زياد بود و با روبند هايي از چفيه صورت هاي خود را پوشانده بودند.

وي ادامه داد: براي من اين حادثه به اين خاطر عجيب است كه فاصله محل حادثه تا مقر پليس چيزي حدود 5 دقيقه راه است. به طوري كه خود را به سرعت به محل شليك ها رساندند. نمي دانم تروريست ها چطور آنجا رابراي حمله به ماشين هاي ما در نظر گرفتند با وجود اينكه مي دانستند چند دقيقه بعد از پيچيدن صداي گلوله سر خواهند رسيد.

وي افزود: علاوه بر شليك گلوله صداي انفجار هم شنيدم كه به نظرم از نارنجك استفاده كردند.

كد خبر: 2195654

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۰۹:۵۲

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن