تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803648983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صمد و دايي مقابل تيم هاي محبوب شان ، تقوي تازه وارد برابر مس كرمان! هفته هجدهم، هفته انتقام


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: صمد و دايي مقابل تيم هاي محبوب شان ، تقوي تازه وارد برابر مس كرمان! هفته هجدهم، هفته انتقام
امير كوشا
بازي اين هفته جايي براي انتقام گرفتن شده. در واقع تقابل‌هاي اين هفته، جوري است كه مي‌شود اين هفته را هم هفته انتقام و تقابل‌هاي مهم ناميد. اين تقابل‌ها نه تنها بازي را جذاب و ديدني مي‌كند، بلكه مي‌تواند در جابجايي‌هاي مهم در بالا و پايين جدول تاثير بگذارد. مثلا تقابل صمد مرفاوي و امير قلعه‌نويي كه مي‌تواند يك مربي را به صدر برساند و ديگري را به سقوط نزديك كند. به جز آن، تقابل‌هاي مهم ديگري هم هستند كه به آن اشاره مي‌كنيم.

ياوري مقابل انصاري و خطيبي
محمود ياوري به هيچ وجه راضي نبود جابر انصاري از تيمش جدا شود اما اصرارهاي اين بازيكن و البته پولي كه از فروش انصاري نصيب باشگاه فجر مي‌شد باعث شد در نهايت اين اتفاق بيفتد و انصاري به گسترش فولاد تبريز برود. به اين ترتيب اگرچه ياوري از پولي كه به باشگاه رسيد خوشحال بود اما از رسول خطيبي شاكي شد و حتي از او به‌عنوان يك مربي جوان و بي‌تجربه اسم برد كه هنوز رسم استاد و شاگردي را نمي‌داند و زير پاي بهترين بازيكنش نشست تا از فجر جدا شود. اين اتفاق و رويارويي ياوري با انصاري و خطيبي مي‌تواند جذابيت‌هاي خاصي به بازي بدهد.

انتقام تقوي از كرماني‌ها
هنوز هيچ‌كس اتفاقات تلخي كه در كرمان براي تقوي و دستيارانش افتاد را فراموش نكرده. تقوي، مس كرمان را بست و آماده ليگ كرد كه حمله هواداران به تمرين تيم باعث شد اين مربي و دستيارانش كرمان را قبل از شروع ليگ ترك كنند. حالا همان مربي در نخستين هفته بازگشتش بايد مقابل تيم سابقش و مظلومي قرار بگيرد. مقابل تيمي كه دل خوشي از آن و هوادارانش ندارد. شايد اين بهترين شانس براي تقوي باشد تا بتواند انتقام روزهاي تلخي كه در كرمان داشت را از مس بگيرد.

دايي- فيرات و انتقام از دور رفت
مهم‌ترين بازي امروز بدون شك بازي پرسپوليس- سايپا است. نتيجه اين بازي نه تنها در جدول تاثير مي‌گذارد، بلكه جايي براي انتقام و جبران نتيجه بازي رفت براي قرمز‌ها است. علي دايي كه در بازي رفت تيمش را بازنده ديد، امروز مي‌خواهد انتقام آن بازي را از دستيار سابقش بگيرد تا صدر جدول را حفظ كند، از انگين فيرات ترك‌تبار كه امسال نتايج خوبي با سايپا گرفته. رودررويي اين 2 مربي كه زماني همكار بودند از اتفاقات جالب هفته است. ضمن اينكه دايي مقابل تيم سابقش يعني سايپا قرار مي‌گيرد كه خاطرات خوشي از آنجا دارد.

عنايتي و صمد مقابل قلعه‌نويي
شايد جذاب‌ترين بازي هفته نوزدهم بازي صبا و استقلال باشد. جايي كه آبي‌هاي سابق بايد مقابل قلعه‌نويي و تيمش قرار بگيرند. صمد مرفاوي كه قبلا دستيار قلعه‌نويي بود و بعد از آن، دل خوشي از اين مربي ندارد به دنبال نشان دادن شايستگي‌ها و برتري‌هايش به قلعه‌نويي است. در كنار او، رضا عنايتي كه با لقب دندان پوسيده از استقلال جدا شد و قلعه‌نويي را مقصر اين اتفاقات مي‌داند، فرصت خوبي پيدا كرده تا نشان دهد نه تنها دندان پوسيده نيست، بلكه از مهاجمان فعلي استقلال بهتر است و مي‌تواند گل‌هاي خوبي بزند. اين اتفاقات باعث مي‌شود بازي صبا- استقلال حساسيت‌هاي ويژه‌اي داشته باشد.

ابراهيم‌زاده - منوچهري
به دنبال امتياز از نفت
منصور ابراهيم‌زاده كه فصل گذشته با نفت‌تهران روزهاي خوبي را تجربه كرده بود حالا بايد مقابل تيم سابقش قرار بگيرد. ابراهيم‌زاده اوضاع خوبي ندارد اما مي‌خواهد از تيم بالانشين نفت امتياز بگيرد تا هم نشان دهد شناخت خوبي از تيم سابقش دارد و هم اينكه تيمش را از پايين جدول نجات دهد. در اين تيم امين منوچهري هم چنين اوضاعي دارد. در واقع او هم از نفت جدا شد تا روزهاي بهتري را در سورينت تجربه كند اما شانس با او هم يار نبود تا منوچهري هم به دنبال جبران باشد. آن هم مقابل تيم سابقش و تيمي كه خود را به‌عنوان مدعي معرفي كرده.

طالبي اجازه كار به تيم سابقش نمي‌دهد
رويارويي فرشيد طالبي مقابل تيم سابقش شايد حساسيت و جذابيت‌هاي خاصي نداشته باشد. تنها اينكه اين بازيكن كه قرار بود به استقلال برود اما راهي تراكتور شد، اين هفته بايد تمام تلاش خود را مقابل سپاهان انجام دهد تا شانس رسيدن به صدر جدول را از دست ندهد. اين بازي جزو بازي‌هاي حساس هفته نوزدهم است كه در بالاي جدول تاثير زيادي دارد اما كلا تقابل خاصي در آن وجود ندارد، جز رويارويي طالبي مقابل تيم سابقش.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن