تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار موشك‌هاي اسكندر در مرز روسيه با كشورهاي منطقه بالتيك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استقرار موشك‌هاي اسكندر در مرز روسيه با كشورهاي منطقه بالتيك
اطلاعات ماهواره‌اي ساختارهاي نظامي در آلمان نشان داده كه روسيه بيش از 10 سامانه موشكي «اسكندر» در ناحيه كالينينگراد، در غريي‌ترين مرز خود با كشورهاي اروپايي مستقر كرده، ولي وزارت دفاع روسيه هنوز واكنشي به اين خبر نشان نداده است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري «نووستي»، رسانه‌هاي گروهي آلمان به نقل از منابع خبري در ساختارهاي نظامي اين كشور نوشتند كه روسيه سامانه‌هاي موشكي «اسكندر» را در ناحيه كالينينگراد در غربي ترين مرز اين كشور با كشورهاي اروپايي مستقر كرده است.

بر اساس اين اطلاعات، فيلم‌هاي ماهواره‌اي محرمانه نشان داده است كه بيش از 10 سامانه موشكي «اسكندر» در ناحيه كالينينگراد در نزديكي مرز كشورهاي منطقه بالتيك (لتوني، ليتواني و استوني) مستقر شده است. به گفته منابع نظامي، اين استقرار ممكن است به مرور طي سال گذشته صورت گرفته باشد.

وزارت دفاع روسيه هنوز هيچ تفسيري در رابطه با انتشار اين خبر منتشر نكرده است.

موشك‌هاي اسكندر ساخت روسيه براي نابودي انواع مختلف اهداف نظامي در نظر گرفته شده است و از خصوصيات آن قابليت بالاي حمل آنها، سرعت استفاده و زمان كوتاه براي آماده سازي پرتاب آنهاست.

در سال 2011 كه "دميتري ميدويديف" سمت رياست‌جمهوري روسيه را برعهده داشت، از امكان استقرار موشك‌هاي اسكندر در ناحيه كالينينگراد در پاسخ به استقرار سامانه‌هاي دفاع ضد موشكي آمريكا در خاك اروپا و در نزديكي مرزهاي روسيه خبر داده بود.

انتهاي پيام/ر

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن