تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803145245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصفيه خانه آب شرب بيرجند به زودي وارد مدار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تصفيه خانه آب شرب بيرجند به زودي وارد مدار مي شود
بيرجند - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با بيان اينكه تصفيه خانه آب شرب بيرجند يكي از مدرن ترين تصفيه خانه هاي كشور است گفت: با كمكهاي مسئولان استاني به زودي اين تصفيه خانه وارد مدار مي شود.

به گزارش خبرنگارمهر، حميد رضا جانباز شنبه شب در ديدار با استاندار خراسان جنوبي اظهار كرد: تصفيه خانه آب شهربيرجند يكي از مدرن ترين تصفيه خانه هاي كشور است كه با روش اسمز معكوس تصفيه آب با كيفيت بالا را دارد.

وي با بيان اينكه هزينه تمام شده آب تصفيه خانه بيرجند گران تر از مبلغي است كه اكنون فروش آب است، تصريح كرد:اين يكي از چالش هاي پيش رو بوده كه پايداري آب را تحت تاثير قرار داده است.

وي تاكيد كرد: انتظار است در اين زمينه از پتانسيل شوراي اسلامي و شهرداري با ورود به تبصره 3 استفاده كرد.

مشاور وزير نيرو به تبصره 3 اشاره و عنوان كرد: شوراي اسلامي و شهرداري با استفاده از اين تبصره مي توانند در جهت ارتقاء سيستم شبكه به تصفيه خانه كمك كنند و اين باعث پايداري شبكه مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه مسئولان نبايد منتظر اعتبارات ملي براي اصلاح شبكه باشند، تصريح كرد: اين اعتبار اصلا موجود نيست و رديف محدود ملي داريم.

ديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با بيان اينكه از محل اعتبارات بازسازي تاسيسات آب شرب به اين پروژه كمك خواهد شد، بيان داشت: بايد از طرف شهرداري و شوراي اسلامي كمك به اين شبكه شود.

وي به قيمت آب اشاره و اظهار كرد: در تمام كشور 93درصد مشتركين چهارتا پنج هزارتومان به ازاي 16 تا 20 متر مكعب هزينه آب پرداخت مي كنند.

جانباز با بيان اينكه مبلغ پرداختي براي آب بها بسيار كم است و با اين ارقام نمي شود تصفيه خانه را پايدار نگه داشت، تصريح كرد: هر متر مكعب آب هزار پانصد تومان تمام مي شود كه با 150 تومان به فروش مي رسد و در اين زمينه بايد چاره انديشي كرد.

وارد مدار كردن تصفيه خانه آب بيرجند نيازمند ايجاد دو ايستگاه پمپاژ

مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با بيان اينكه قول داده ايم كه تصفيه خانه آب شرب بيرجند را وارد مدار كنيم، تصريح كرد: اين برنامه در حال عملياتي شدن است اما نياز به دو ايستگاه پمپاژ جهت رساندن آب خام به تصفيه خانه است.

وي عنوان كرد: دو ايستگاه پمپاژ اين تصفيه خانه يكي در علي آباد و يكي در سراب است كه اگر اين اتفاق بيافتد علاوه بر200 ليتر آبي كه در تصفيه خانه است 150 ليتر ديگر اضافه مي شود.

وي با بيان اينكه ايجاد اين ايستگاه هاي پمپاژ نيازمند دو ميليارد تومان اعتبار است، گفت: از اين رقم يك ميليارد تومان را شركت آب و فاضلاب تامين خواهد كرد و الباقي بايد از محل اعتبارات ديگر تامين شود.

جانباز در ادامه به موضوع پساب تصفيه خانه اشاره و عنوان كرد: اين يك موضوع مهمي است كه نياز به سه تا چهار ميليارد تومان اعتبار است كه اعتبار آن توسط شركت پرداخت مي شود.

وي در ادامه به مشكل آبرساني به استان اشاره و اظهار كرد: اين يك برنامه دراز مدت است كه همه برنامه كه قبلا پيش بيني شده در حال بررسي است و سعي خواهد شد تاحد امكان زودتر مشكلات مرتفع شود.

بررسي مشكلات آبرساني خراسان جنوبي با سفر يك تيم كارشناسي به استان

مشاور وزير نيرو افزود حوزه معاونت بهره برداري تمام تلاش خود را بكار گرفته كه مشكل آب شرب استان را بررسي و به مردم اطمينان مي دهيم كه آب شرب استان را با كيفيت و استاندارد در اختيار مردم قرار دهيم.

وي در خصوص حفر چاه براي تامين نياز آبي استان نيز بيان كرد: چهار حلقه چاه نياز استان است كه مجوز دو چاه گرفته شده و دو مورد ديگر در حال اخذ مجوز است.

وي در خصوص ساير مشكلات حوزه آبرساني استان نيز گفت: يك تيم كارشناسي براي حل مشكلات به استان سفر مي كنند و مشكلات را بررسي و تدابير لازم اتخاذ خواهد شد.

جانباز به مشكلات ابرساني مسكن مهر اين استان نيز اشاره و بيان داشت: اين مسئله مهمي است و در تعهدات دولت است حال كه مسكن ساخته شده بايد امكانات هم در اختيار مردم قرار گيرد.

مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در پايان گفت: هدف ما فقط خدمت به مردم است و هيج كاري نبايد متوقف شود و از همه امكانات بايد استفاده شود تا مشكل آب استان برطرف شود.

كد خبر: 2195604

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۰۹:۰۲

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن