تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820366468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با پايان رقابت 10 تيمآتليه چشم‌انداز قهرمان ليگ ميني گلف بانوان قم شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با پايان رقابت 10 تيمآتليه چشم‌انداز قهرمان ليگ ميني گلف بانوان قم شد
نخستين دوره رقابت‌هاي قهرماني ليگ ميني گلف بانوان باشگاه‌هاي استان قم با رقابت تيم‌هاي مدعي و قهرماني تيم آتليه چشم‌انداز پايان يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، در حالي كه هيئت گلف استان قم امسال علاوه بر حضور در مسابقات كشوري و توجه ويژه به امر آموزش، برگزاري رقابت‌هاي ليگ اين رشته ورزشي در ميني گلف را در زمره ديگر برنامه‌هاي مهم خود به منظور رشد و توسعه اين رشته ورزشي پيش بيني كرده بود، نخستين دوره ليگ ميني گلف بانوان قم را برگزار كرد و اين پيكارها با معرفي قهرمان به پايان رسيد.

بر اساس برنامه‌ريزي هيئت گلف استان قم و با مسئوليت سميه طليقي نايب رئيس اين هيئت با هدف توسعه و تعميم اين رشته ورزشي در قم و به خصوص در بين بانوان علاقمند به اين رشته ورزشي، نخستين دوره رقابت‌هاي ليگ گلف بانوان قم برنامه‌ريزي و برگزار شد و با قهرماني تيم آتليه چشم انداز خاتمه يافت.

در اين دوره از مسابقات ليگ گلف بانوان قم 10 تيم حضور داشتند و بازي‌هاي خود را به صورت هفتگي و در قالب ديدارهاي رفت و برگشت در آكادمي ميني‌ گلف مجموعه ورزشي شهيد حيدريان برگزار كردند تا اينكه تيم آتليه چشم انداز در جايگاه نخست قرار گرفت.

استقبال بانوان علاقمند به اين رشته ورزشي براي تماشاي اين رقابت‌ها يكي از عواملي بود كه موجب جذاب شدن برگزاري نخستين دوره ليگ ميني گلف بانوان قم شده بود و در هر هفته برگزاري اين پيكارها بانوان زيادي در فضاي آكادمي ميني گلف مجموعه حيدريان حضور مي يافتند.

در هفته پاياني اين رقابت‌ها و با توجه به نتايج نزديكي كه تيم ها تا پيش از فرارسيدن هفته پاياني كسب كرده بودند، ديدارهايي حساس بين چهار تيم برگزار شد تا بدين ترتيب تكليف نخستين قهرمان مسابقات ليگ ميني گلف بانوان استان قم مشخص شود.

در مصاف حساس تيم‌هاي ميني‌گلف بانوان نيكان پلاست و سبزرادين صنعت دو تيم تلاش زيادي براي كسب پيروزي از خود نشان دادند اما در نهايت تلاش آن‌ها با برتري هشت بر پنج به سود تيم ميني گلف بانوان نيكان پلاست همراه بود اما اين پيروزي موجب نشد تا تيم نيكان پلاست شانسي براي قهرماني داشته باشد.

در مصاف حساس تيم‌هاي ميني‌گلف بانوان آتليه چشم انداز قم و بيمه نوين دو تيم تلاش زيادي براي كسب پيروزي از خود نشان دادند اما در نهايت تلاش آن‌ها به برتري پنج بر سه به سود تيم آتليه چشم انداز انجاميد و اين تيم فاتح نخستين دوره ليگ ميني گلف بانوان باشگاه‌هاي استان قم شد.

در رده بندي نهايي نخستين دوره ليگ ميني گلف بانوان باشگاه‌هاي استان قم به ترتيب تيم‌هاي آتليه چشم انداز، بيمه نوين، نيكان پلاست، سبزرادين، صنايع سنگ الغدير، بيمه ايران، آراد صنعت ويرا، جامعه المصطفي، جامعه الزهرا و گلف پرشين اول تا دهم شدند.

انتهاي پيام/78002

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن