تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته نهم ليگ برتر واليبالكاله مازندران ميزبان شگفتي‌سازان ميزان است / نبود داوودي به علت مصدوميت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هفته نهم ليگ برتر واليبالكاله مازندران ميزبان شگفتي‌سازان ميزان است / نبود داوودي به علت مصدوميت
از سري مسابقات هفته نهم ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور كاله مازندران عصر امروز ميزبان تيم ميزان خراسان رضوي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از آمل در هفته نهم مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران جام ولايت كاله مازندران در ديداري خانگي از ساعت 16 امروز يكشنبه ميزبان شگفتي‌سازان ميزان خراسان رضوي است.

رقابت‌هاي واليبال در اين هفته كه با 6 ديدار در شهرهاي آمل، زاهدان، كرج، ورامين، تهران و اروميه دنبال مي‌شود شاگردان بهروز عطايي كار سختي مقابل واليباليست‌هاي جبار قوچان‌نژاد دارند.

هرچند كاله مازندران در هفته هشتم اين دوره از مسابقات به پيروزي شيرين خارج خانه مقابل بازرگاني جواهري گنبد دست يافت ولي خراساني‌ها نيز در خانه توانستند متين ورامين را در ديداري سخت و حساس با نتيجه 3 بر 2 از پيش رو برداشته و با شگفتي،دست به كار بزرگي مقابل صدرنشين اين دوره از مسابقات بزنند.

در اين ديدار بازيكناني همانند عادل غلامي، حمزه زريني، فرهاد ظريف، صابر نريمان‌نژاد، ميلاد عبادي‌پور و علي سجادي واليباليست‌هاي نام‌آشناي تركيب بهروز عطايي در كاله را شكل مي‌دهند و در مقابل جبار قوچان‌نژاد كه در از نبود رحمان داوودي بازيكن قدرتي و ملي‌پوش خود به دليل مصدوميت نگران است واليباليست‌هايي همانند عليرضا مباشري، تئودور بوگدانف سرعتي‌زن خارجي، شهروز همايونفرمنش، سهند الله‌ورديان، محمدطاهر وادي، ابراهيم يلمه و محسن اختيارآبادي را در تركيب دارد.

اين ديدار قرار بود از ساعت 17:30 دقيقه يكشنبه با نظارت محمدحسين شفقي و قضاوت اصغر حاجي كاظمي و محمدعشق‌دوست دنبال شود كه با موافقت فدراسيون واليبال و توافق مسئولان دو تيم مبني بر رسيدن بازيكنان و كادر فني ميزان به پرواز هوايي خود به خراسان رضوي در ساعت 16 برگزار مي‌شود.

از ديگر نكات بارز اين ديدار ميزباني كاله مازندران از ميزان خراسان رضوي در سالن بدون تماشاگر پيامبر اعظم (ص) آمل است كه عباس جلاير ناظر فدراسيون واليبال در اين ديدار بوده و امر قضاوت به محمد شاهميري و عليرضا قريب از داوران بين‌المللي كشورمان سپرده شده است.

با توجه به راي كميته انضباطي فدراسيون واليبال،مبني بر حواشي ديدار معوقه هفته نخست اين مسابقات بين دو تيم كاله مازندران و متين ورامين،تنها نماينده مازندران پس از سپري كردن يك ديدار بدون تماشاگر در آمل مقابل سايپاي البرز كه منجر به پيروزي سه بر صفر آن شد دومين ديدار خانگي بدون تماشاگر را در اين فصا تجربه مي‌كند.

هم‌اكنون كاله مازندران با كسب پنج پيروزي و 12 امتياز در ديدارهاي گذشته ليگ برتر همچنان در رده سوم جدول جاي دارد و در مقابل ميزان خراسان رضوي نيز با چهار پيروزي و كسب 11 امتياز رده پنجم مسابقات را از آن خود كرده است تا جدال بالانشين‌هاي جدول رده‌بندي حساسيت خاصي به خود بگيرد.

انتهاي پيام/86012/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن