تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترك نشست وين از سوي نمايندگان ايران حركتي انقلابي بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ترك نشست وين از سوي نمايندگان ايران حركتي انقلابي بود
دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي با اشاره به ترك نشست وين از سوي كارشناسان ايراني گفت: از اينكه كارشناسان انرژي اتمي و مذاكره‌كنندگان كشورمان با حركتي انقلابي جلسه را ترك كردند، كمال تشكر را داريم.
"سامان نيازي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در خصوص تحريم‌هاي جديد اعمال شده عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: تيم مذاكره‌كننده ماچه در سطح كارشناسان انرژي اتمي و چه در سطح ديپلماتيك بايد همواره قوي و با هوشياري عمل كرده و فراموش نكند، فرزندان ايران مردان روزهاي سخت هستند و هر آنچه به دست آورده‌ايم در اوج تهديد و تحريم بوده است.

وي با اشاره به ترك نشست وين از سوي كارشناسان ايراني مطرح كرد: از اينكه كارشناسان انرژي اتمي و مذاكره‌كنندگان كشورمان با حركتي انقلابي جلسه را ترك كردند، كمال تشكر را داريم.

نيازي گفت: بهانه‌هاي غرب براي به تصويب رسيدن تحريم‌هاي جديد نشاندهنده دروغگويي آنان است و ما نيز در مذاكرات مي‌توانستيم غني‌سازي 20 درصد را كه از گذشته به آن رسيده‌ايم همچنان ادامه دهيم، اما در جهت نشان دادن حسن نيت خود در جهت شفاف‌سازي در فضاي مذاكرات گام برداشتيم.

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي اظهار داشت: ايران همواره خواهان صلح جهاني هستيم، اما غرب با اين تحريم‌ها نشان داد مزدور صهيونيست‌ها است و از خود اختياري ندارد.

وي افزود: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب ما با مذاكره هيچ مشكلي نداريم، اما از همان ابتدا نيز به غرب خوش‌بين نبوديم و توصيه ما به تيم مذاكره‌كننده اين است كه صيانت بيش از پيش از اقتدار جمهوري اسلامي در صحنه بين‌المللي داشته باشند.

نيازي در پايان خاطرنشان كرد: دنيا بايد بداند آينده و سرنوشت جمهوري اسلامي ايران به دست اين توافقنامه رقم نمي‌خورد.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن