تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کشف تازه آقای لاریجانی درباره دولت کلنگی و کلنگ دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دو کشف تازه آقای لاریجانی درباره دولت کلنگی و کلنگ دولتی

دو کشف تازه آقای لاریجانی درباره دولت کلنگی و کلنگ دولتی
رضا ساکی طنزنویس ایسنا نوشت:
به گفته لاریجانی، این‌که در سفرهای استانی 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی را کلنگ‌زنی کنیم و تنها 10 هزار میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم، نشان می‌دهد این کلنگ‌زنی‌ها تبلیغاتی بوده است و اتمام آن‌ها 60 تا 70 سال طول می‌کشد.

در ادامه این کشف بزرگ آقای لاریجانی عرض می‌کنیم که این کلنگ‌زنی‌ها نشان‌دهنده چند چیز دیگر هم هست:

- این‌که در سفرهای استانی 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی را کلنگ‌زنی کنیم و تنها 10 هزار میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم، نشان می‌دهد که نمایندگان محترم مجلس آن زمان باید گریبان چاک می‌کردند و استعفا می‌کردند که دوستان در حوزه انتخابیه‌شان کیلویی کلنگ می‌زدند!

- این‌که در سفرهای استانی 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی را کلنگ‌زنی کنیم و تنها 10 هزار میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم، نشان می‌دهد به کلنگ دولت و دولت کلنگی نمی‌شود اعتماد کرد!

- این‌که در سفرهای استانی 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی را کلنگ‌زنی کنیم و تنها 10 هزار میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم، نشان می‌دهد آشی که داریم برای دولت بعدی می‌پزیم، ده وجب روغن دارد.

- این‌که در سفرهای استانی 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی را کلنگ‌زنی کنیم و تنها 10 هزار میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم، نشان می‌دهد که آقای روحانی در گزارش صدروزه‌اش نامردی کرد و فقط از دولت سابق بد گفت!

- این‌که در سفرهای استانی 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی را کلنگ‌زنی کنیم و تنها 10 هزار میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم، نشان می‌دهد که ماجرای گل‌کاری در سازمان تأمین‌ اجتماعی قسمت خوب ماجرای دولت سابق است.

البته ناگفته نماند آقای لاریجانی یک کشف دیگر هم کرده و گفته است: افکار پوپولیستی نوعی عوام‌زدگی است که نه مردمی و نه براساس رعایت مصالح کشور است که نمونه این‌گونه تصمیمات در نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها رخ داد و به جای ایجاد مجال برای توسعه عمرانی کشور، هزینه جاری کشور به میزان حداقل 27 هزار میلیارد تومان افزوده شد!

می‌بنیید؟ همان حکایت تفاوت نقشه مار و مار است و آقای لاریجانی چیزهایی می‌داند که هیچ‌کس نمی‌داند و کسی هم تا به حال نگفته است!

باقی بقای‌تان!







1392/9/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن