تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813205159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريكا 1500 سرباز خود را در اردن نگه مي‌دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: آمريكا 1500 سرباز خود را در اردن نگه مي‌دارد
كاخ سفيد به كنگره اعلام كرد كه آمريكا 1500 سرباز اين كشور را در اردن نگه مي‌دارد و اين سربازان تا زمان بهبود كامل اوضاع امنيتي مرزها در اين كشور باقي مي‌مانند.
به گزارش خبرگزاري ايسنا، به نقل از خبرگزاري رويترز، تجهيزات و نيروهاي آمريكايي در اردن شامل سيستم‌هاي موشكي پاتريوت و جنگنده هستند كه براي كمك به دولت اين كشور و همزمان با افزايش ناآرامي‌ها و جنگ داخلي در سوريه در اردن استقرار يافته‌اند و تا زمان بهبود شرايط امنيتي در اين كشور باقي مي‌ماند.
سيل حضور آوارگان سوري به اردن آزموني است براي دولت اين كشور كه متحد نزديك آمريكا محسوب مي‌شود.
كاخ سفيد در گزارش خود به كنگره آمريكا اعلام كرد: اين نيروها در اردن باقي مي‌مانند و با دولت و ارتش اين كشور همكاري نزديكي خواهند داشت تا زماني كه اوضاع امنيتي در اردن و كشور همسايه، سوريه با ثبات شود.
كاخ سفيد همچنين دورنمايي از استقرار نظامي آمريكا در مناطق پراهميت ديگر در جهان پيشنهاد و درخواست خود را به كنگره ارائه كرد.
در اين درخواست آمده كه 200 پرسنل نظامي آمريكا هم اكنون در حال استقرار در نيجر براي تامين حمايت براي جمع آوري اطلاعات و داده‌ها به منظور كمك به نيروهاي فرانسوي مستقر در كشور مالي هستند؛ نيروهايي كه با تهديد شبه نظاميان در شمال مالي به مقابله مي‌پردازند.
حدود 120 پرسنل نظامي ديگر نيز در حال همكاري با نيروهاي نظامي اتحاديه آفريقا هستند كه در مناطق مختلف ديگر آفريقا به عمليات نظامي مي‌پردازند.
كاخ سفيد همچنين در گزارش خود اعلام كرد: نيروهاي آمريكايي همچنين در جمهوري سودان‌جنوبي، جمهوري دموكراتيك كنگو و آفريقاي مركزي مستقر شده‌اند.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن