تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802517270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرس تي وي : اصلي ترين علت افزايش افراد بي خانمان در انگليس سياست هاي دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پرس تي وي : اصلي ترين علت افزايش افراد بي خانمان در انگليس سياست هاي دولت است
تهران / واحد مركزي خبر/ سياسي 1392/09/23
00:46:35.22
خبرنگار پرس تي وي در لندن گفت معضل افزايش افراد بي خانمان در انگليس تا حد زيادي به سياست هاي دولت اين كشور مربوط مي شود.
به گزارش پرس تي وي، امينا تيلور خبرنگار اين شبكه گفت مشكل كمبود مسكن در انگليس عوامل مختلفي دارد و موضع دولت اين است كه معتقد نيست كاهش اخير پرداخت هاي تامين اجتماعي در اين كشور و افزايش ماليات مسكن تاثيري در افزايش شمار افراد بي خانمان در انگليس داشته است.
با اين حال زماني كه به آمار نگاهي مي اندازيم طي سه سال اخير از سال دو هزارو ده ميلادي كه دولت ائتلافي كنوني به قدرت رسيد آمار افراد بي خانمان به طور پايدار و به شدت افزايش يافته است. بنابراين اين ديگر بيانيه دولت نيست بلكه آمار و رياضيات است كه خود گوياي همه چيز است. افزايش اجاره بها، اصلاح نظام تامين اجتماعي در انگليس و از آوريل 2012 تعيين سقف حق پرداخت مزايا به ويژه براي تامين مسكن موجب شده است خانواده هاي انگليسي كه متكي به كمك هاي دولتي هستند با محدوديت هاي زيادي روبرو شوند. براساس اين مقررات جديد هر خانواده انگليسي حداكثرمي تواند پانصد پوند براي اجاره هزينه كند. بنابراين به ويژه در شهرهايي مثل لندن ديگر صاحب خانه ها به افرادي كه اجاره خانه شان را دولت پرداخت مي كند، خانه اجاره نمي دهند و يافتن خانه اي كه مناسب يك خانواده باشد به شدت دشوار شده است همچنين شمار خانه هاي ارزان ساخت دولت براي طبقات متوسط جامعه ديگر كافي نيست. طي يك سال گذشته يكصد و هفت هزار خانه با اين ويژگيها ساخته شده است و در واقع براي تامين نياز همه خانواده ها در انگليس به سالانه دويست و چهل هزار خانه جديد در اين سبك نياز است بنابراين نتيجه اين شده است كه در آستانه فصل سرد زمستان شمار زيادي از مردم انگليس هيچ سقفي بالاي سر خود نمي بينند.
تيلور اضافه كرد انگليس در حال حاضر در شرايط بسيار دشواري قرار دارد زيرا براي آنكه اقتصاد انگليس دوباره روند رو به رشد خود را آغاز كند كل بازار انگليس بايد همراه شود. به نظر مي رسد در انگليس توازني در اين باره وجود ندارد. از دهه هزارو نهصد و هشتاد تاكنون ششصد ميليارد دلار در زمينه مسكن در انگليس سرمايه گذاري شده است كه از جمله آن اعطاي وام هاي مسكني است كه به بخشهاي خصوصي و دولتي اعطا شده است. اما اكنون به نظر مي رسد پس از بحران اقتصادي 2008 اين سرمايه گذاري كافي نبوده است. سرمايه گذاري در بخش مسكن اكنون دوباره فعال شده است اما هنوز شركت هايي كه مسكن هاي ارزان قيمت براي طبقه متوسط توليد مي كردند هنوز به فعاليت گذشته خود بازنگشته اند زيرا هنوز حاشيه سود ساخت اين مسكن ها كافي نيست. بنابراين افرادي كه قادر به بالارفتن از نردبان خريد مسكن در انگليس نيستند بايد همچنان به روشهاي ديگر از جمله زندگي با والدين خود پناه ببرند. اين افراد اغلب شامل بيكاراني هستند كه قادر به گرفتن وام هاي مسكن نيستند تا بتوانند از نردبان خريد مسكن در انگليس بالا بروند بنابراين اين افراد از چرخه خريد مسكن در انگليس بيرون مانده اند. تا زماني كه تغييرات عمده در رويكرد هاي دولت براي حل اين مشكل حاصل نشود. نمي توان بخش خصوصي را وادار به از سرگيري عمليات ساخت واحد هاي ارزان قيمت كرد بنابراين به نظر مي رسد دولت بايد اكنون وارد عمل شود و گزارش اخيري كه درباره افزايش شمار افراد بي خانمان در انگليس منتشر شده است در واقع واكنشي انتقادي به موضع و رويكرد دولت انگليس درباره معضل كمبود مسكن به شمار مي رود.
شبكه پرس تي وي اضافه كرد براساس تازه ترين گزارشها شمار افراد بي خانمان در انگليس براي سومين سال متوالي افزايش نشان مي دهد علت اين مسئله كمبود واحد هاي مسكوني و كاهش مزاياي مختلف اجتماعي است.
براساس بررسي يك گروه تحقيقاتي در انگليس سالانه يكصد و هشتاد و پنج هزار نفر در اين كشور خانه هاي خود را از دست مي دهند. اين تحقيق همچنين نشان داد ده درصد از مردم انگليس دستكم در يك برهه زماني در طول زندگي خود بي خانمان مي شوند و يك پنجم از جمعيت انگليس طي پنج سال گذشته دستكم اين تجربه را داشته اند.
در اين گزارش آمده است شمار افراد بي خانمان در لندن طي سال كنوني ميلادي سيزده درصد افزايش يافته است و يكي از دلايل اصلي پايان يافتن قرارداد اجاره شان و ناتواني آنها در تامين مسكن جايگزين بوده است.
00:51:16.20

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن