تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزول ۸۲۰ واحدي شاخص بورس


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نزول ۸۲۰ واحدي شاخص بورس


در مبادلات شركت صنايع پتروشيمي خليج‌فارس به‌دليل نزول ارزش سهامش بيشترين نقش را در افت شاخص داشت و در مجموع 113واحد اثر منفي روي شاخص برجاي گذاشت.

سهامداران 547ميليارد تومان سهام خريدند

سهامداران بورس تهران يك ميلياردو719ميليون سهم به ارزش 547ميليارد تومان در بورس دادوستد كردند كه از اين ميزان 560ميليون سهم به معاملات سهام بيمه دانا اختصاص يافت. سهامداران همچنين 125ميليون‌و568هزار سهم سايپا را خريداري كردند.

استقبال مشتريان از محصولات آلومينيومي در بورس كالا

تالار محصولات صنعتي و معدني بورس كالاي ايران شاهد استقبال خريداران از محصولات آلومينيومي بود. در مبادلات روز گذشته 10هزار و 300تن انواع شمش و بيلت آلومينيومي در تالار محصولات صنعتي و معدني عرضه شد كه با تقاضاي 17هزار تني مشتريان مواجه شد و در نهايت كل محصول به فروش رسيد.

مجتمع آلومينيوم هرمزگان (هرمزال) 3هزار تن شمش هزارپوندي 99.7 را به قيمت 61هزارو771ريال و به‌صورت نسيه به فروش رساند. اين شركت همچنين، 3هزار تن شمش هزار پوندي را به قيمت پايه 61هزارو113ريال و به‌صورت نسيه مورد مبادله قرارداد. از ديگر محصولات معامله شده مجتمع آلومينيوم هرمزگان (هرمزال) مي‌توان به 500تن شمش هزار پوندي 99.5 اشاره كرد كه به‌صورت نقدي و با قيمت 59هزارو444ريال معامله شد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن