تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بي احتياطي دنداپزشك دختر 3 ساله را تا پاي مرگ برد+ عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بي احتياطي دنداپزشك دختر 3 ساله را تا پاي مرگ برد+ عكس
دندان پزشك بي احتياط بي دليل استفاده بيش از حد از داروي آرام بخش براي ترميم دندان دختر بچه 3 ساله منجر به كما رفتن بيمار كوچك خود و دستگير شدنش توسط پليس شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشيتد پرس، والدين فينلي بويل دختر بچه 3 ساله براي ترميم دندان فرزند خود را نزد دندانپزشكي در آواهو واقع در جزيره هاوايي بردند.

به دليل استفاده بيش از حد داروي آرام‌بخش براي ترميم دندان، دختربچه توسط پزشك بيهوش شد و پس از انتقال وي به بيمارستان و انجام آزمايش MRI، نيم‌كره چپ مغز وي صدمه ديده و منجر به كما رفتن وي شده است و زندگي وي و والدينش را تغيير داد.

شكايت والدين كودك 3 ساله منجر به دستگيرشدن دندان پزشك شد.

در طول مدت يك هفته بستري فينلي در بيمارستان مركزي هاوايي او چند بار چشم‌هاي خود را باز كرده اما نسبت به هيچ عملي واكنش نشان نمي‌دهد و تنها نفس مي‌كشد و خانواده‌اش اميدوار به بهبودي هر چه زودتر فرزند خود هستند.

مركز خدمات دندان‌پزشكي كودكان با نام ( The Island Dentistry for children)، از سال 2006 فعاليت خود را آغاز كرده و در حدود 2000 كودك را بهره‌مند از خدمات خود كرده است و هيچ گونه شكايتي تاكنون از دندان‌پزشك‌هاي اين مركز نشده بود و اين مورد به عنوان اولين مورد در خدشه‌دار كردن سابقه درخشان اين مركز توسط دندان‌پزشك بي‌احتياط شده است.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن