تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسط پليس آگاهي فارسكلاهبردار مأمورنما دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط پليس آگاهي فارسكلاهبردار مأمورنما دستگير شد
رئيس پليس آگاهي فارس از شناسايي و دستگيري فردي خبر داد كه با جعل عنوان از شهروندان كلاهبرداري مي‌كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز به نقل از روابط عمومي دفتر فرماندهي انتظامي استان فارس، سيروس حيدري اظهار داشت: يكي از شهروندان به پليس آگاهي مراجعه و اظهار كرد: در مورد حل مشكلي كه داشته با فردي كه خود را عنصري اطلاعاتي و صاحب نفوذ معرفي كرده بود مشورت و آن فرد به او مي‌گويد؛ به خاطر اينكه اين شهروند فاقد سابقه كيفري است در ازاي گرفتن 85 ميليون تومان مشكلش را حل مي‌كند.

وي ادامه داد: اين فرد پس از گرفتن پول از اين شهروند، جواب قانع كننده‌اي به وي نداده و مال‌باخته با تنظيم شكايت عليه وي به مراجع قضايي و انتظامي مراجعه مي‌كند.

رئيس پليس آگاهي فارس اضافه كرد: به لحاظ حساسيت موضوع، پرونده به اداره عمليات ويژه پليس آگاهي ارجاع و در ادامه رسيدگي به اين پرونده، ماموران به چهار مورد ديگر به همين شيوه برخورد كردند.

حيدري گفت: زماني كه ماموران خود را در مقابل كلاهبردار حرفه‌اي ديدند، با استفاده از بانك‌هاي اطلاعاتي درون و برون‌سازماني نسبت به شناسايي متهم اقدام كردند.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضايي فرد كلاهبردار دستگير و در تحقيقات پنج مورد كلاهبرداري با همين شيوه از شهروندان، از وي كشف شد.

رئيس پليس آگاهي فارس بيان كرد: با توجه به اينكه احتمال كلاهبرداري‌هاي ديگر توسط متهم به همين شيوه متصور است، در اجراي دستور مقام قضايي عكس متهم چاپ تا چنانچه وي از فرد ديگري كلاهبرداري كرده، مال‌باخته به اداره عمليات ويژه پليس آگاهي استان فارس واقع در دروازه كازرون، خيابان كارگر و يا شعبه 17 بازپرس دادسراي ويژه امور جنايي شيراز واقع در ميدان آزادي، خيابان ابريشمي مراجعه كند.

انتهاي پيام/ 2448/ك

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن