تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798266731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پليس آگاهي گلستان خبر داددستگيري كامل اعضاي باند «برمودا»/ زورگيران بي‌رحم در آستانه مجازات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس آگاهي گلستان خبر داددستگيري كامل اعضاي باند «برمودا»/ زورگيران بي‌رحم در آستانه مجازات
رئيس پليس آگاهي استان گلستان از دستگيري تمامي اعضاي باند بزرگ «برمودا» خبر داد و گفت: پرونده اين باند خطرناك و خشن تكميل شده و در روزهاي آينده براي مجازات به دستگاه قضايي تحويل داده خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، در روزهاي آخر آبان‎ماه سال جاري رئيس پليس آگاهي استان گلستان خبري را مبني بر متلاشي شدن باند بزرگ «برمودا» در استان گلستان اعلام كرد كه اين باند با استفاده از شگردهاي گوناگون در استان‎هاي مختلف كشور اقدام به سرقت از افراد، به‎خصوص خانم‎ها با استفاده از زور، ضرب و جرح مي‌كردند.

در خبر اوليه در آبان‎ماه بنا بر دستور مقامات قضايي استان گلستان تصاوير چهار عضوي كه در عمليات ابتدايي دستگير شدند در اختيار رسانه‎ها قرار گرفت تا افرادي كه توسط اين باند مورد آزار و اذيت قرار گرفتند و اموال آنها به سرقت رفته و يا از مخفيگاه ساير اعضاي اين باند اطلاع دارند به پليس آگاهي استان گلستان اطلاع دهند.

با توجه به اينكه وسعت فعاليت اين باند در استان‎هاي مختلف كشور از جمله استان خراسان شمالي، رضوي و جنوبي، گلستان، مازندران و گيلان بوده در كمتر از دو هفته پس از انتشار خبر دستگيري و متلاشي شدن اين باند تعداد 30 فقره شكايت از نقاط مختلف كشور به پليس آگاهي استان گلستان واصل شد.

پس از مراجعه اين افراد و شاكيان به پليس، مقام قضايي دستور انتشار مجدد تصاوير اعضاي اين باند را صادر كرد كه پس از انتشار مجدد تصاوير افراد دستگير شده علاوه بر مراجعه شاكيان ديگر تعداد پنج نفر ديگر از اعضاي اين باند خشن توسط ماموران پليس آگاهي استان گلستان شناسايي و دستگير شدند.

ضرب و جرح، آدم‎ربايي، آزار و اذيت و سرقت به عنف جرائم اين باند خشن

رئيس پليس آگاهي استان گلستان عصر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران در خصوص وضعيت پرونده اين باند زورگير اظهار داشت: پس از اطلاع‎رساني بسيار خوب و مناسب رسانه‎هاي مختلف در دستگيري اوليه چهار عضو اعضاي اين باند شاكيان زيادي براي تنظيم شكايت به پليس آگاهي استان گلستان مراجعه كردند.

محمدرضا اكبري ادامه داد: همزمان با وصول شكايت‎ها در ادامه عمليات شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند در روزهاي گذشته پليس آگاهي استان گلستان موفق شد پنج عضو ديگر از اعضاي اين باند كه يك مرد و دو زن بودند را دستگير كند.

وي افزود: در حال حاضر تا به امروز تعداد 36 فقره پرونده شكايت از اين باند با عنوان سرقت به عنف و آدم‎ربايي در پليس آگاهي استان گلستان تشكيل شده است كه 95 درصد شاكيان زن بوده‌اند.

رئيس پليس آگاهي استان گلستان خاطرنشان كرد: در بررسي اوليه و در دستگيري ابتدايي چهار عضو از اين باند يك دستگاه پرچ پلاك خودرو كشف شد كه گارآگاهان را به اين مسئله رساند كه اين افراد با خريد و يا سرقت خودرو اقدام به تعويض پلاك سرقتي مي‎كردند كه در تحقيقات تكميلي متوجه شديم كه اين افراد علاوه بر سرقت از افراد همراه با آزار، اذيت، ضرب و جرح اقدام به يك مورد آدم‎ربايي در خراسان رضوي نيز كرده‎اند.

اكبري بيان كرد: در مجموع تا به امروز 9 نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند و دستگيري اعضاي باند خشن «برمودا» كامل شده است.

وي متذكر شد: جرائم ارتكابي اين باند عبارت است از ضرب و جرح، آدم‎ربايي، آزار و اذيت، سرقت به عنف كه پرونده اين باند در روزهاي آينده براي رسيدگي تحويل دستگاه قضايي خواهد شد.

رئيس پليس آگاهي استان گلستان تاكيد كرد: تكميل پرونده اعضاي اين باند به معني عدم رسيدگي شكايت شاكيان ديگر نيست و در طول روند رسيدگي اگر باز هم شخصي شكايت خود را در پليس آگاهي استان گلستان مطرح كند، پليس با جديت پرونده آنها را رسيدگي و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي خواهد كرد.

انتهاي پيام/83004/غ40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن