تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819945264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش سراسري eScan با حضور نمايندگان تهران و شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:آفتانا: همايش سراسري eScan با حضور نمايندگان تهران و شهرستانها
شركت كارنما رايانه نماينده انحصاري توزيع محصولات eScan در ايران محصولات جديد eScan را در حوزه هاي كاربردي Enterprise, SMB و موبايل و تبلت و همچنين نسخه هاي خانگي با ذكر ويژگي ها و فناوري هاي متمايز در اين آنتي ويروس را معرفي نمود.


شركت كارنما رايانه نماينده انحصاري توزيع محصولات eScan در ايران طي يك گردهمايي ساليانه كه با حضور نمايندگان eScan و همچنين آقاي نظير كازي يكي از مديران ارشد eScan در محل هتل استقلال تهران برگزار شد. محصولات جديد eScan را در حوزه هاي كاربردي Enterprise, SMB و موبايل و تبلت و همچنين نسخه هاي خانگي با ذكر ويژگي ها و فناوريهاي متمايز در اين آنتي ويروس را معرفي نمود.

به گزارش افتانا (پايگاه خبري امنيت فناوري اطلاعات)، در اين همايش ، طي مراسمي از نمايندگان فعال و برتر eScan در ايران با اهداي تنديس و گواهينامه هاي eScan قدرداني گرديد.

آقاي بهرامي مدير فني و پشتيباني eScan در ايران اشاره به ۴ فناوري محصولات eScan شامل NILP,HIPS,MWL,DIRC نمود و افزود كاربري آسان و دريافت آخرين بروز رساني از طريق ديتابيس نرم افزار و اسكن سريعتر ، بخشي از مزاياي آنتي ويروسهاي نسل جديد eScan مي باشد.

وي همچنين افزود اين آنتي ويروس ها از پشتيباني ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طريق چت و online و تلفني با دفتر اصلي شركت در هند و در ايران برخوردارند كه اين نيز از ويژگيهاي منحصر به فرد اين محصول مي باشد.

آقاي نظير كازي از مديران ارشد اي اسكن كه براي حضور در اين مراسم به ايران آمده بود ضمن ابراز خرسندي و تشكر از نمايندگان اي اسكن در تهران و شهرستانها در اين همايش مراتب تقدير و تشكر و رضايت خود را از همكاري با شركت كارنما رايانه براي پيشبرد و اهداف طرفين اعلام نمود.

همچنين آقاي محمدعلي دره شيري مدير عامل شركت كارنما رايانه نيز به سياست هاي جديد eScan در ايران با هدف گسترش فعاليت خود از طريق نمايندگان و شركتها و مراكز توزيع آنتي ويروس مراكز و ISP و همچنين فروش آنلاين نيز اشاره كرد و بيان نمود شركت كارنما سياست فروش محصول به مصرف كننده و رقابت بين نمايندگان را ندارد و تمام تلاش خود را در جهت ايجاد بهترين شرايط پشتيباني فني و فروش آموزش و تبليغات و روابط عمومي با نمايندگان و همكاران را خواهد داشت.

دره شيري در پايان از نمايندگان رسانه ها نهايت سپاس و قدرداني خود را اعلام و اشاره نمود بدون حمايت و همراهي رسانه ها نميتوانيم معرف توانمندي ها و قابليت هاي محصولات خود باشيم .

اين همايش با اهداي گواهينامه به نمايندگان و تقدير از آنها و صرف شام باتمام رسيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد از وب سايتwww.eScanav.ir بازديد نمائيد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن