تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802548358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار ملت در مذاكرات بين المللي تعيين كننده است/ به آمريكا اعتماد نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اقتدار ملت در مذاكرات بين المللي تعيين كننده است/ به آمريكا اعتماد نداريم
قزوين- خبرگزاري مهر: وزير كشور گفت: اقتدار ملت در مذاكرات تعيين كننده است و عليرغم آنكه به آمريكا اعتماد نداريم اما براي گرفتن حق خود از زبان ديپلماتيك و گفتگو استفاده مي كنيم تا دنيا به عزت و حقانيت ما پي ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه استاندار جديد قزوين روز شنبه با حضور آيت الله باريك بين نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين، حجت الاسلام ابوترابي نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي، آيت الله اسلامي نماينده مجلس خبرگان، حسيني، رحماني، محمدي، عباسپور نمايندگان استان در مجلس، ائمه جمعه، مديران دستگاه هاي اجرايي، جمعي از نخبگان، شهرداران، بخشداران، فرمانداران، اعضاء شوراهاي اسلامي در سالن تربيت معلم شهيد رجايي قزوين برگزار شد.

عبدالرضا رحماني فضلي در اين مراسم اظهارداشت: جابجايي در مديريتها بويژه پس از هر انتخابات و تغيير دولت طبيعي و بديهي است و نشان ضعف و ناكارآمدي يا ضعف مديران نيست.

وزير كشور بيان كرد: گفتماني بر اساس راي مردم با روي كار آمدن دولت يازدهم ايجاد شده كه در مديريت هاي ارشد استانها بايد افرادي منصوب شوند تا بتوانند تغييراتي كه مردم تعيين كرده اند اعمال كنند.

اقتدار ملت در مذاكرات تعيين كننده است

وزير كشور اظهارداشت: با همه فشارهايي كه با پرچمداري استكبار در 34 سال گذشته از جنگ، تحريم، تهاجم فرهنگي عليه نظام ما طراحي و اجرا كردند تا به نظام ما آسيب بزنند، خوشبختانه با اراده ملت و رهبري موفق نشدند و امروز دنيا ايران را به عنوان حكومتي مقدر باور كرده است.

رحماني فضلي يادآورشد: امروز اگر پنج كشور در يك طرف ميز مذاكره و ايران در سمت ديگر مي نشيند بيانگر اقتدار كشور و ملت است كه در حوادث مختلف بين المللي به اقتدار، رشد و پويايي رسيده است.

وزير كشور بيان كرد: غرب و آمريكا هيچگاه مورد توجه و اعتماد مردم ما نبوده و نخواهد بود و اگر فكر كنيم در نظام بين الملل چيزي به جز قدرت تاثيرگذار است اشتباه كرده ايم.

وي افزود: البته اين موضوع منافاتي ندارد كه ما با مذاكره و زبان ديپلماتيك بين الملي حقوق خود را نگيريم يا مذاكره نكنيم اما حفظ اقتدار ملت تعيين كننده است و اگر امروز توانسته ايم در يك سوي ميز مذاكره بنشينيم فقط به لطف اقتدار نظام است.

رحماني فضلي بيان كرد: آنچه امروز چالش جدي نظام تلقي مي شود كارآمدي است كه به عنوان ضعف از سوي دشمنان مطرح مي شود لذا رسالت ما اين است در دولت جديد اين نقطه ضعف را با انتخاب مديران كارآمد برطرف كنيم.

رحماني فضلي اظهارداشت: اگر بتوانيم در عرصه بين المللي مشكلات را حل كنيم شايد در حوزه اقتصادي هزينه كمتري را متحمل شويم اما بايد دانست در حوزه مالي اتفاق خاصي نمي افتد و اگر حتي دو ميليون بشكه نفت هم بفروشيم بايد 85 درصد آن را در امور اجرايي هزينه كنيم.

اقتصاد را با مردم اداره كنيم

وزير كشور گفت: بايد اقتصاد كشور را از منابع عمومي كشور هدايت و مديريت كينم و تجهيز منابع مالي از ابزارهاي كارآمدي است لذا از استانداران مي خواهيم با جذب سرمايه ها در اين مسير حركت كنند.

اين مسئول تصريح كرد: در اقتصاد ايران بهره وري مغفول مانده كه قدرت اقتصادي و ملي را نشان مي دهد و بهره وري كه قرار بود سه درصد باشد امروز نيم درصد است كه با مديريت درست، دلسوزانه بايد اين رقم را افزايش داد و محقق كرد.

رحماني فضلي اضافه كرد: كاهش مصرف در همه زمينه ها رسالت اصلي در تحقق رشد اقتصادي و مقابله با تهاجم بيگانگان است كه به نظر مي رسد با مديريت منطقي مي توان تا 20 درصد مصرف را كاهش داد لذا انتظار مي رويد با تلاش همه جانبه نسبت به كاهش مصرف و بالا بردن نرخ رشد اقتصادي، بهره وري و كارآمدي اقدام كنيم.

اعتدال، وحدت، صرفه جويي و توجه به مردم دستور كار استانداران

وزير كشور با اشاره به ضرورت توجه به خواسته هاي مردم دستور كار همه استانداران را چند موضوع كليدي عنوان كرد و گفت: يكي از مسائل مهم كه بايد استانداران بدقت و جديت به آن توجه كنند و مورد تاكيد رياست محترم جمهور است، اعتدال و همراهي با همه گروههاي سياسي و هر جرياني است كه نظام، انقلاب، رهبري و قانون را پذيرفته كه بايد محترم شمرده شود.

وي افزود: در قوه اجرايي بايد از نظر مردم در فرآيند تصميم گيريها و اجرا استفاده كنيم و استاندار قزوين هم بايد مكانيسم و سازو كاري را طراحي و اجرايي كند تا از فرصتها و ديدگاههاي همه مردم بخوبي بهره برداري شود.

رحماني فضلي تحقق عدالت را مطالبه مردم دانست و يادآورشد: بايد تلاش كنيم با رعايت عدالت در امور اين موضوع مهم به معناي واقعي در جامعه پياده شود و در قزوين هم سرنوشت بيش از يك ميليون نفر بدست استاندار سپرده شد و ايشان مسئول است با ايجاد اميد و نشاط در همه حوزه ها قانون را محورعدالت قرار دهد تا اهداف پيش بيني شده محقق شود.

افراد پاك دست و كارآمد را انتخاب كنيد

وزير كشور بيان كرد: استانداران بايد همكاران، مسئولان و معاونان خود را از ميان افراد پاك دست و امين انتخاب كند و در اين ميان داشتن نگاه سياسي افراد مهم نيست و همه كسانيكه در چارچوب نظام هستند اگر تعامل، اعتدال، تعهد و تخصص و روحيه خدمت به مردم را دارند مي توانند مسئوليت بگيرند.

رحماني فضلي ضمن تقدير از خدمات چهارساله استاندار سابق يادآورشد: آقاي عجم از مديران منضبط، ولايي، قانون مدار، پاك دست و خوش اخلاقي بودند كه در هر مسئوليت قرار گيرند موفق خواهند شد.

وي تصريح كرد: آقاي روزبه هم با سابقه خوب اجرايي و نگاههاي خوب سياسي و مذهبي و همراهي منسجمي كه مسئولان و نمايندگان استان با ايشان دارند مي توانند با حفظ وحدت و انسجام موفق شوند و يكپارچگي استان را حفظ كنند.

وزير كشور يادآورشد: قزوين از استانهاي خوب صنعتي، كشاورزي، علمي و مذهبي است مكه با برخورداري از موقعيتي ويژه و نزديكي به تهران مي تواند در كشور نقش مهمي ايفا كند و در بسياري از حوزه ها پيشرو باشد كه از استاندار مي خواهيم در جذب سرمايه هاي عظيم اين حوزه اقدام كند.

در اين مراسم كه نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، مديران دستگاه هاي اجرايي و ائمه جمعه هم حضور داشتند ضمن تقديراز خدمات احمد عجم استاندار سابق، مرتضي روزبه به عنوان استاندار جديد قزوين حكم خود را از وزير كشور دريافت كرد.

كد خبر: 2195388

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۶:۵۶

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن