تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لرستان به رغم منابع خدادادي فراوان از نظر شاخصهاي اقتصادي رتبه مناسبي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لرستان به رغم منابع خدادادي فراوان از نظر شاخصهاي اقتصادي رتبه مناسبي ندارد
خرم آباد - خبرگزاري مهر: رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم آباد گفت: لرستان به رغم منابع خدادادي فراوان از نظر شاخصهاي اقتصادي رتبه مناسبي ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين سلاح ورزي ظهر شنبه در همايش "حمايت قضايي و رونق اقتصادي" با اشاره به قابليتهاي لرستان در بخشهاي مختلف اظهار داشت: اين قابليتها نه تنها براي اداره يك استان بلكه براي اداره يك كشور هم كفايت مي كند.

وي عنوان كرد: استان لرستان علي رغم مزيت ها و منابع خدادادي از نظر شاخصهاي اقتصادي كلان رتبه مناسبي ندارد.

سلاح ورزي با بيان اينكه در حال حاضر مشكل در اين بخش فراتر از كمبود منابع اوليه و زيرساخت هاست، عنوان كرد: رفع آسيبهاي اين بخش نيازمند دقت و تعمق بيشتر تصميم گيران و مسئولان است.

وي با اشاره به تشكيل كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري در استان از دو سال قبل تاكنون عنوان كرد: سال 85 بخشنامه اي از سوي قوه قضاييه براي فعال شدن اين كميته وجود داشت كه چندان به آن توجه نشده بود كه با توجه به نگاه مثبت رئيس كل دادگستري لرستان اين كميته طي دو سال اخير در لرستان فعال شد.

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم آباد با بيان اينكه جلسات اين كميته هر دو ماه يكبار به صورت منظم تشكيل شده است، بيان داشت: با فعاليت اين كميته در برخي موضوعاتي كه گره هايي وجود داشت با پيگيريهاي دادستان موضوعات تا حل زيادي حل و فصل شد.

سلاح ورزي با اشاره به برگزاري همايش تجليل از روساي دادگستري برتر در زمينه برگزاري جلسات كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري بيان داشت: در اين همايش از استانهاي فعال تقدير شد كه نام رئيس كل دادگستري لرستان در ميان پنج رئيس كل برتر در اين زمينه قرار داشت.

وي با تاكيد بر اينكه فراهم آوردن زمينه هاي سرمايه گذاري در استان از ضرورت هاست، عنوان كرد: علاوه بر جذب سرمايه گذاري جديد بايد در راستاي حفظ توليد و اشتغال موجود هم گام برداشت.

سلاح ورزي عنوان كرد: خوشبختانه مجموعه قضايي استان توجه ويژه اي به حل مشكل سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي در استان دارد كه اين امر جاي تقدير دارد.

كد خبر: 2195390

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۶:۴۲

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن