تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819091330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگي آبادي: نيمي از دوچرخه سواران از دوپينگ زياد توهم زده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: زنگي آبادي: نيمي از دوچرخه سواران از دوپينگ زياد توهم زده‌اند
رييس پيشين فدراسيون دوچرخه سواري در خصوص صحبت‌هاي پيش آمده از سوي رئيس فعلي و ورزشكاران گفت: ورزشكاران آنقدر دوپينگ انجام داده‌اند كه توهم دوپينگ گرفته‌اند.


زنگي آبادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: قمري صبحت‌هايي از اين دست انجام مي‌دهد كه در دوران رياست من اين اتفاقات افتاده است در صورتيكه پراش تازه تست‌دوپينگش مثبت اعلام شده نه در دوران رياست فدراسيون، كه الان تقصيرات بر گردن من افتاده است.

وي افزود: ورزشكاران در مصاحبه‌هايي ذكر كرده‌اند كه من با وجود اطلاع از تست دوپينگ شان آن‌ها را به مسابقات اعزام مي‌كرده ام درصورتيكه اصلا چنين نيست و تمامي نامه‌هاي شفاهي و مكتوب در فدراسيون موجود است كه در چه زماني فدراسيون پزشكي ورزشي اين تست‌ها را انجام داده است.

وي در ادامه گفت: ورپشتي اگر الان‌ انقدر مصاحبه بر عليه دوران رياست من انجام مي‌دهد بعد از مسابقات تست‌دوپينگ وي مثبت اعلام شده بود، متاسفانه به قدري دوپينگ انجام داده است توهم دوپينگ همه جا با او همراه است و اين نامه‌ي دوپينگ وي يك ماه قبل از مسابقات گوانگجو مثبت اعلام شده بود و دروغي نيست كه ما بخواهيم بيان كنيم، تمامي مدارك صحبت هايم در فدراسيون و فدراسيون پزشكي ورزشي موجود است.

زنگي آبادي در ادامه تصريح كرد: قمري زياد حرص و جوش نخورد، اگر واقعاً نگران سلامت ورزش دوچرخه سواران است قبل از هر مسابقه اي از آنها تست بگيرد نه اينكه محمد پراش را با وجود مثبت بودن تست دوپينگ به مسابقات آسيايي تايلند و يا با تيم پيشگامان كوير يزد به كاپ آسيا بفرستد تا در نهايت هم مقام هفتم را كسب كند.

در پايان نيز خاطر نشان كرد: آقايان به جاي مصاحبه بر عليه ديگران به فكر خودشان باشند و قطعاً از طريق قانون از تمامي كساني كه بر عليه من صحبت كرده‌اند شكايت خواهم كرد.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن